Granotes en la serrania!
-
hola gent! com va l'estiu?
jo estic participant en una excavació arqueològica per la zona d'Andilla (els serrans) i estem allotjats a Osset, una aldea molt xicoteta amb 20 habitants (encara q ara l'estiu n'hi ha prou gent) tots molt macos, és un poblet xicotet q no té botigues, ni forn, per no tindre no té ni cobertura!!!
però té un bar ( i no penseu q és molt habitual a les aldees de la zona xq cap en té, ni tant se vol n'hi bar a andilla), weno, doncs, la meua grata sorpresa (molt grata, la veritat) en entrar al bar va ser trobar-me'l tot decorat de coses del llevant: bufandes, posters, fotos, granotes, escuts, taulells, etc, allò sembla granotamania!!!tot un plaer fer-se la cerveseta allà!
em va resultar molt curiós i em va fer molta gràcia!
resulta q l'ama del bar és una granota de tota la vida q ha crescut anant a orriols!
molt bona gent!
si teniu l'oportunitat d'anar x allà no vos ho perdeu!
des d'aci una salutació a tots/es els granotes de la serrania!
-
Yo veraneo cerquita, en Villar del Arzobispo y que aparte de mi padre y yo conozco a tres granotas mas que veranean en el pueblo. En mi casa tengo puesto a la entrada el escudo del levante
-
Yo veraneo en Chelva que también está en los Serranos y por allí conozco a varios granotas
-
por la zona de los serranos va mucha gente del cabañal
-
Ampliemos horizontes granotas¡¡
-
el famoso pepe de calles
-
yo veraneo en tuejar (el pueblo que esta despues de tuejar) y enganche a mi novia y ahora no hay quien la mueva del ciutat,tengo varios primos que tambien van alli y son granotas 100%
SALUDOS A TODOS LOS GRANOTAS DE LA SERRANIA!!!!
-
Yo veraneo cerquita, en Villar del Arzobispo y que aparte de mi padre y yo conozco a tres granotas mas que veranean en el pueblo. En mi casa tengo puesto a la entrada el escudo del levante
ahi hay un bar que se llama rock rose??
-
ahi hay un bar que se llama rock rose??
yo para los nombres soy muy malo, pero creo que si, o por lo menos me suena