PERQUÈ NO S'HA PARLAT DE LA BANDA DRETA?
-
juanjo titular!!! es el mejor banda derexa con muxa diferencia y lopez caro sabrá verlo.
-
@maulet78:
S'ha fitxat a un 'crack' com Laurent Robert, s'ha reforçat la defensa amb Manolo, César i Dehu (i algun més que podria arribar), volen un migcentre i dos davanters més a part de Nino i Riga (evident).
Però no ha sonat seriosament cap jugador de banda dreta (sols De Lucas però aquest arribava com a mitja punta).
Crec que el nivell de la banda dreta és molt fluix: Ettien tornarà a perrejar per Primera, no és capaç de centrar un baló bò i la cola de vaca li va eixir les dues primeres vegades que la va fer i prou. És un jugador molt limitat i més si arriba un davanter tipo Arveladze o Soldado que són rematadors i necessiten de bons centres. Crec que amb Ettien tenim ahi un punt dèbil (no ajuda) i en atac no es prodiga res, sols que alguna pilotada tipo 'Piojo', però tampoc anem a fer-ho perquè crec que l'estil deu ser més de jugar un poc el baló.
Juanma al menys té més qualitat, encara que no és tan ràpid com Ettien desequilibra més i millor i al menys centra bé. De totes maneres no m'acaba de despertar confiança…
Crec que Ettien sobra en la plantilla i deurien incorporar a algú millor que competisca amb Juanma.
Ettien en primera donà 8-10 assistències de gol.
Crec que l'any que estiguerem a 1ª va ser la sensació de l'equip.Sempre he pensat que Ettien en 1ª donaria un rendiment òptim i l'any q estiguerem a 1ª així va ser.
-
todo se puede mejorar, pero creo hay otras prioridades
-
Y nos olvidamos de Carmelo o del mismo Riga.
Creo que un fichaje para la banda derecha sería una estupidez financiera.
-
@rafius levante:
juanjo titular!!! es el mejor banda derexa con muxa diferencia y lopez caro sabrá verlo.
Si senyor ¡¡¡
-
Juanjo es un crack y ya demostró su valía la pasada temporada con el filial, espero que lo demuestre en la pretemporada y tenga un hueco en el primer equipo
-
@rafius levante:
Si senyor ¡¡¡
Totalment d'acord. Etien és un demagogo que s'estavella contra la tanca de la coca-cola el dia que vol correr (un de cada set), pero, de forment, ni un gra. Juanjo té infinitament més classe. Ara bé, és cert que l'equip està coix per la banda dreta. I si Manolo corre la banda, més d'una volta jugant Etien ens pillaran cagant, amb perdó.
-
juanjo vuelve al b cuando acabe la pretemporada. Al 90%, dejo el 10 para no pillarme los dedos, pero lo se de buena fuente
-
@Konsul:
juanjo vuelve al b cuando acabe la pretemporada. Al 90%, dejo el 10 para no pillarme los dedos, pero lo se de buena fuente
-
Menos mal que el año que estuvimos en primera tjuvimos a ettien, si no en la primera vuelta hubieramos estado prascticamente descendidos, nos guste ettien o no.
De hecho, para mi , una de las claves del descenso fue su lesion en el campo del español
-
Pues Juanma (sang d´orxata) ya empieza a dar problemas con los isquiotibiales en Austria.
Yo sigo diciendo, que a Juanma deberían de darle puerta.
Saludos
-
Yo también quitaría a Juanma, el pobre siempre anda con lesiones … y le daría una oportuidad a Juanjo
-
Home, està clar que jo donaria puerta a Juanma i a Ettien, als dos! Però posant que es queden: Juanma titular molt abans que Ettien.
-
Segun el As se está pensando reforzar el lateral ja que manolo tiene unas caracteristicas muy parecidas a descarga, mucha fuerza y entrega pero algo limitado para primera, i el puesto de interior tambien por una posible salida de Juanma por que no hace más que lesionarse, otra posicion que podrian reforzar es el lateral izquierdo por la lesion de harte y que rubiales no ha jugado mucho las 2 ultimas temporadas, pero LC lo conoce mucho y confia en su rendimiento, por lo que es la menos probable
-
eso q miren la banda de derecha xq ettien no vale y encima juanma q es mejor lo kieren largar.