J1 LEVANTE B-LLEIDA (1-0 final)
-
Gracias por la información

-
¿También se hablará de maletines?
-
contra los xotos b el la 12

-
Si puc aniré a vore'l perque em pareix que s'ho mereixen i animaré als 2 equips, però m'ha fotut que siga tan prompte.
-
12a. JORNADA (12/11/2006) –----------------------- Hospitalet - Osasuna
Sant Andreu - Figueres
Barbastro - Badalona
Lleida - Alcoyano
Alicante - Orihuela
Levante - Valencia
Villajoyosa - Benidorm
Eldense - Huesca
Barcelona - Terrassa
Espanyol - Gramenet -
No sé si seré algo torpe, pero en Futbolme me sigue apareciendo el calendario de la temporada pasada…joer, si es que no doy una !!!!!
-
No sé si seré algo torpe, pero en Futbolme me sigue apareciendo el calendario de la temporada pasada…joer, si es que no doy una !!!!!
En Marca.com tambien esta.
-
Quizá esos 3 puntos ya estén otorgados, por deudas pasadas….....

-
En futbolme sale jornada a jornada y has de picar cada vez.
En Marca sale completo pero ESTA MUY CHAPUCERO de momento no lo imprimo de ahí.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
primera jornada de liga,contra un ekipo de grandes recuerdos,comienza la andadura del b,quien pueda ya sabe a la ciudad deportiva.
-
Descans al partit amb 0-0 al marcador
Alineació inicial: Xabi, J.Serrano, De Lerma, Vladi, Campos, Tello, Pepe, Mansilla
, Perona, O.Rico, Juanjo -
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DEL FILIAL
Gooooool del Levante U.D. (1-0) Perona marca tras rematar en media vaselina un balón que queda suelto en el área lleidetana
-
Toma! Comencem bé, a vore si podem aguantar i sumem la 1a victòria contra uns dels clars favorits per a pujar a 2a.
El Perona este, si juga igual que en el Lorca, ens donarà moltes alegries.
-
Es que Perona no es un jugador de 2ªB, es de segunda, por lo menos. Un lujazo, vamos.
-
FINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL!!!!
FINAL PARTIDO. (1-0).Victoria del Levante UD ante U.E.Lleida.
Primeros 3 puntos. Bien chavales. -
FINAAAAL!!! 1-0

-
Enhorabona al xics!!!!! Guanyar al Lleida es guanyar al més clar favorit per pujar a segona A.
Sort al Lleida, Força Lleida!!!!
-

Força Llevant i Lleida, que em donen molts bons records
-
lo mejor el resultado porque de partido nada de nada, ademas gol fantasma que ha dado el linier y la gente que estaba en esa esquina ha dicho que si entro
-
Molt bé!!!! La primera alegria de la temporada.
Esperem que siga la primera de moltes victories i estem ahi dalt.
I per supost, el Lleida també.