Mejor defensa de la champions pasada…gary PUYOL
-
@Gavilan o Granota:
si piensas asi mejor que ganen,estaran cansados de fiesta,distraidos,y no enrrabietados por palmar no?
Pues no estoy tan seguro.
-
@Gavilan o Granota:
si piensas asi mejor que ganen,estaran cansados de fiesta,distraidos,y no enrrabietados por palmar no?
Pues no estoy tan seguro.
Jo crec que millor desquiciats, amb manca de confiança i dubtant d'ells mateixa. Això és possible si el Barça els passa per damunt.
-
I si es lesiona mig equip, molt millor.
-

-
-
k jodío lineker xDD
yo del sevilla hasta el domingo… (asi de paso voy en contra der beti xD) pero en un sevilla-levante... por favor... yo animo al levante y k le j0dan al sevilla!
