Navegación

Granotas
    • Registrarse
    • Conectarse
    • Buscar
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos

Comportament dels Subsaharians als estadis…

Friki world
    2
    9
    452
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • ?
      Invitado Última edición por

Ahir vaig anar al futbol (em va convidar un amic) i em va tocar un subsaharià a la cadira del darrera. Vaig parlar un poc amb ell i em va explicar que era originari de Mali i que era la priomera vegada que anava a vore al FCB del que ja era seguidor abans d'emigrar a Europa.

El post l'escric per explicar-vos que el tio feia uns crits impresionants cada vegada que algú del Barça portava la pilota de mig camp cap endavant… vaja de l'estil de Aaaaaaaaaaaaaarg! Aaaaaaaaaaaaaarg! Aaaaaaaaaaaaaarg! Aaaaaaaaaaaaaarg! o Goooooooool, Goooooooool, Goooooooool, Goooooooool (com demanant el gol?), i això a tot pulmó (i tenia una potència de veu impressionant) fins que la jugada acavaba (i per cert si acabava malament deia "cagu-en-dena") i això per quasi cada jugada d'atac dels del Barça. Un autèntic taladro al que ningú va dir resper educació... sobretot perquè se'l veia força il·lusionat...

Algú s'ha assegut alguna vegada a prop d'algun subsaharià en un camp de futbol i sap si aquest un comportament normal per a ells o és que aquest tio estava senzillament torrat? O pregunte perquè l'estona que jo vaig parlar amb ell em va pareixer un tio del més centrat!!

Força Llevant!!

Responder Citar 0
        1 Respuesta Última respuesta

• ?

@granota_del_nord:

El post l'escric per explicar-vos que el tio feia uns crits impresionants cada vegada que algú del Barça portava la pilota de mig camp cap endavant… vaja de l'estil de Aaaaaaaaaaaaaarg! Aaaaaaaaaaaaaarg! Aaaaaaaaaaaaaarg! Aaaaaaaaaaaaaarg! o Goooooooool, Goooooooool, Goooooooool, Goooooooool (com demanant el gol?), i això a tot pulmó (i tenia una potència de veu impressionant) fins que la jugada acavaba (i per cert si acabava malament deia "cagu-en-dena") i això per quasi cada jugada d'atac dels del Barça.

Algú s'ha assegut alguna vegada ...en un camp de futbol i sap si aquest un comportament normal per a ells o és que aquest tio estava senzillament torrat?

Esta claro que el torrado eres tu,no le des mas vueltas.

Responder Citar 0

• ?

Estàs segur que les veus eren del teu amic? No seria cap veu interior teua???

La meua opinió és que eixe "cagu-en-dena" ha delatat la teua esquizofrènia.

Responder Citar 0

• ?

@granota_del_nord:

Ahir vaig anar al futbol (em va convidar un amic) i em va tocar un subsaharià a la cadira del darrera. Vaig parlar un poc amb ell i em va explicar que era originari de Mali i que era la priomera vegada que anava a vore al FCB del que ja era seguidor abans d'emigrar a Europa.

El post l'escric per explicar-vos que el tio feia uns crits impresionants cada vegada que algú del Barça portava la pilota de mig camp cap endavant… vaja de l'estil de Aaaaaaaaaaaaaarg! Aaaaaaaaaaaaaarg! Aaaaaaaaaaaaaarg! Aaaaaaaaaaaaaarg! o Goooooooool, Goooooooool, Goooooooool, Goooooooool (com demanant el gol?), i això a tot pulmó (i tenia una potència de veu impressionant) fins que la jugada acavaba (i per cert si acabava malament deia "cagu-en-dena") i això per quasi cada jugada d'atac dels del Barça. Un autèntic taladro al que ningú va dir resper educació... sobretot perquè se'l veia força il·lusionat...

Algú s'ha assegut alguna vegada a prop d'algun subsaharià en un camp de futbol i sap si aquest un comportament normal per a ells o és que aquest tio estava senzillament torrat? O pregunte perquè l'estona que jo vaig parlar amb ell em va pareixer un tio del més centrat!!

Força Llevant!!

Supongo que al ser su primer partido y quizas si siguen los precios que hay para ver el barça el ultimo…habia que aprovechar.

Responder Citar 0

• Miralles Última edición por

Jo també crec que és normal si era el seu primer partit.
              Però bé, gent així hi ha en totes bandes, i per a mí
              és una de les millors coses que té el fútbol.

Responder Citar 0

• ?

@Belleza robada:

@granota_del_nord:

El post l'escric per explicar-vos que el tio feia uns crits impresionants cada vegada que algú del Barça portava la pilota de mig camp cap endavant… vaja de l'estil de Aaaaaaaaaaaaaarg! Aaaaaaaaaaaaaarg! Aaaaaaaaaaaaaarg! Aaaaaaaaaaaaaarg! o Goooooooool, Goooooooool, Goooooooool, Goooooooool (com demanant el gol?), i això a tot pulmó (i tenia una potència de veu impressionant) fins que la jugada acavaba (i per cert si acabava malament deia "cagu-en-dena") i això per quasi cada jugada d'atac dels del Barça.

Algú s'ha assegut alguna vegada ...en un camp de futbol i sap si aquest un comportament normal per a ells o és que aquest tio estava senzillament torrat?

Esta claro que el torrado eres tu,no le des mas vueltas.

I això ho dius tu… un xoooooto rexotoooo...

Força Llevant!!

Responder Citar 0

• ?

@Lineker:

Estàs segur que les veus eren del teu amic? No seria cap veu interior teua???

La meua opinió és que eixe "cagu-en-dena" ha delatat la teua esquizofrènia.

Tots els renegs que feia el tio els feia en català. Em va explicar que viva a Solsona i parlava millor el castellà que el català, però el català el tocava… i clar, tothom renega com reneguen els del seu voltant i a Solsona tothom renega en català...

Força Llevant!!

PD: Juro que això és una història verídica i... qui collons i perquè l'ha enviat al Friki Worl!!

Responder Citar 0

• ?

@Antinacionalista:

@granota_del_nord:

Força Llevant!!

Supongo que al ser su primer partido y quizas si siguen los precios que hay para ver el barça el ultimo…habia que aprovechar.

Que va si el carnet era de su empresa que tenia 3 i se los ivan pasando cuando los jefes no ivan…

Força Llevant!

Responder Citar 0

• ?

@granota_del_nord:

PD: Juro que això és una història verídica i… qui collons i perquè l'ha enviat al Friki Worl!!

Estoy seguro de ello.Y es precisamente eso lo asombroso,que te sorprendas y te preguntes cual es el motivo por el que un seguidor africano cule se emocione igual que cualquier cule de manual (pongamos votante de ciu ) viendo a su equipo jugar bien.

Mi teoria de tu confusion es sencilla.Has confundido esto del futbol y los amores hacia un equipo,como otros tantos,con intereses politicos.¡¡¡torrados!!!

p.d.el friki world se queda corto.

Responder Citar 0

• First post
                        Last post