Jornada 5 en 1a división
-
Lineker tiene razon, todo lo que pitan a favor del barça esta bien pitado. Parece mentira que no lo sepais.
Cuando la jugada sea al contrario ya empezara con sus post-spam tipicos. Mr. cortina de humo
-
Arbitraje inteligente a favor del Barça. Contra los xotos les perjudicaron, pero ya se han encargado de enmendar el error enseguida.
-
@ludmiguel:
Arbitraje inteligente a favor del Barça. Contra los xotos les perjudicaron, pero ya se han encargado de enmendar el error enseguida.
Efectivament, ací escoltant a Konsul i a tota la cort merengona sembla que al Barça li regalen els partits. Com tu bé dius, uns dies encerten i altres erren, com en tots els equips.
El tema és la jugada concreta. Si veieu les repeticions se pot discutir. Si la vostra opinió (tipo Konsul o Gavilan) ja estava presa abans de que la jugada ocorreguera, aleshores no hi ha més argumentacions que valguen.
I a METHAL dir-li que l'expulsió els ha anat bé en el sentit que ara tenen una bona excusa per tirar-li la culpa de tots els mals als àrbitres i no a Lamikiz, ni Sarriugarte ni a la plantilla, ja que (opinió meua) el Barça hauria guanyat igual.
-
Jo també crec que el Barça hagués guanyat igual segurament, però la jugada està ahí.
-
Per cert,que malament el futbol basc
-
@Lineker:
Que me decis de la expulsion del jugador del Bilbao?
Si vols és rigorosa, però l'ocasió de gol era clamorosa i Gudjohnsen s'enfilava assoles cara el porter.
Jo m'he estranyat més dels comentaris de la tele diguent que no era que de les imatges. A mi les imatges m'ofereixen dubtes, però no la trobe tan desgavellada.
I concloure que pense que l'expulsió ha beneficiat descaradament al Athletic. Sense expulsió haurien perdut igual, però aixina ja tenen excusa per distraure l'atenció. I resulta que tenen 2 punts de 5 jornades…
Totalment d´acord
-
@Lineker:
@ludmiguel:
Efectivament, ací escoltant a Konsul i a tota la cort merengona sembla que al Barça li regalen els partits. Com tu bé dius, uns dies encerten i altres erren, com en tots els equips.
El tema és la jugada concreta. Si veieu les repeticions se pot discutir. Si la vostra opinió (tipo Konsul o Gavilan) ja estava presa abans de que la jugada ocorreguera, aleshores no hi ha més argumentacions que valguen.
I a METHAL dir-li que l'expulsió els ha anat bé en el sentit que ara tenen una bona excusa per tirar-li la culpa de tots els mals als àrbitres i no a Lamikiz, ni Sarriugarte ni a la plantilla, ja que (opinió meua) el Barça hauria guanyat igual.
te agradeceria que me dijeses donde hablo del arbitro de anoche, o del de la semana pasada o el de la otra. Gracias
Ah y estoy de acuerdo, el barça hubiese ganado igualmente. Y lo que mas me ofende es que me compares con el ultra de gavilan
-
@Konsul:
te agradeceria que me dijeses donde hablo del arbitro de anoche, o del de la semana pasada o el de la otra. Gracias
De res, ací tens un exemple:
@Konsul:Lineker tiene razon, todo lo que pitan a favor del barça esta bien pitado. Parece mentira que no lo sepais.
Et pots estalviar això que vas a dir de "yo no hablaba del árbitro, hablaba de Lineker" i també lo de "es falso que esté insinuando que el árbitro se haya equivocado, son solo conjeturas tuyas".
@Konsul:
Y lo que mas me ofende es que me compares con el ultra de gavilan
No te compare, simplement parlava de similituds en alguns comentaris. És possible que només tingueu un 1% de coincidències, no ho puc negar, però jo em referia a eixe 1%.
-
@Lineker:
@Konsul:
De res, ací tens un exemple:
@Konsul:Lineker tiene razon, todo lo que pitan a favor del barça esta bien pitado. Parece mentira que no lo sepais.
Et pots estalviar això que vas a dir de "yo no hablaba del árbitro, hablaba de Lineker" i també lo de "es falso que esté insinuando que el árbitro se haya equivocado, son solo conjeturas tuyas".
@Konsul:
Y lo que mas me ofende es que me compares con el ultra de gavilan
No te compare, simplement parlava de similituds en alguns comentaris. És possible que només tingueu un 1% de coincidències, no ho puc negar, però jo em referia a eixe 1%.
entonces concretamente que queria decir en ese comentario? que le expulsion es justa? como tu sabes mas que yo espero que me lo contestes. Otra vez, gracias
-
@Konsul:
entonces concretamente que queria decir en ese comentario? que le expulsion es justa? como tu sabes mas que yo espero que me lo contestes. Otra vez, gracias
No és qüestió de saber més o saber menys. La qüestió és que les coses queden escrites i després és difícil desdir-se.
Com diria el savi: "Cadascú és amo del seu silenci i esclau de les seues paraules".
I tu no has callat…
-
weno al descanso estoy viendo el madrit - at.madrit, el madrid ha empatado pero me parece una berbena de equipo eso no quita q le meta 4 al atletico,el villarreal lo tiene muy facil, el racing le va ganando don un gol del gigante al celta, el depor y la real 0-0, el sevilla 1-0 al geta, espanyol-osasuna y recre - betis 0-0.
-
Vaya regalito al valencia, gol en fuera d juego. ya van 3 semanas favoreciendoles. Por cierto Villa pq no dejas d protestar no has tenido razon en ninguna de las jugadas.
-
La Real pierde 3 el partido, y Kovacevic 2 dientes…hay días que es mejor no levantarse.
-
Veig 3 clars candidats al descens: Real Sociedad, Racing i Nastic.
-
Pues a mí me da miedo que estén por debajo equipos como Real Sociedad, Athletic o Betis. Esos, de una manera o de otra, al final saldrán de ahí.
Me daría más tranquilidad ver abajo equipos como el Recre, que por otra parte, ole sus huevos.
-
@ludmiguel:
Me daría más tranquilidad ver abajo equipos como el Recre, que por otra parte, ole sus huevos.
Recorda la llei de la gravetat…
-
@Lineker:
@ludmiguel:
Recorda la llei de la gravetat…
Nooooo!!!!! que se està molt bé per les altures!!!!