Club Joventut de Badalona de baloncesto
-
Obric este post per a competir amb els de les seccions de bàsquet dels clubs futbolers i per a de tant en tant discutir amb mí mateix sobre el Joventut i inclús pot ser que algú postege de tant en tant. Per a començar victòria al Vive Menorca i segon lloc en la lliga.
-
Bé, ja ha arribat l'hora de discutir amb mí mateix.
Charles Gaines està molt bé. Espere que em respongues Josep.
-
Ricky Rubio al Madrid…
-
Iee, xiquet. Ja anem essent més. Hem passat anys de misèria, però ens anem desvetlant. Força penya!!
-
@El Guaje:
Ricky Rubio al Madrid…
Sí, Aíto ha decidit endur-se'l amb ell.
-
@Ziggy Stardust:
@El Guaje:
Ricky Rubio al Madrid…
Sí, Aíto ha decidit endur-se'l amb ell.
-
Primera derrota en un partit clarament amanyat a favor de l'Akasvayu.
-
¡Maquinón San Emeterio!
-
Anava dopat.
-
Torna la màgia i els jugadors del Me mete Estudiantes encara estan intentant anotar els punts que hagueren calgut per a guanyar a la Penya. No tinc ni idea de per què escric açò, ja que no viu el partit per que jo com suggerí no recorde qui, ahir 12 d'Octubre treballí com a mal espanyol. Tampoc he vist, llegit o sentit un mal resum.
-
Ja he vist el resum i la màxima valoració del partit per part del Joventut per a un que se n'anava al Madrit amb Aíto, no diré més.
-
@Ziggy Stardust:
Ja he vist el resum i la màxima valoració del partit per part del Joventut per a un que se n'anava al Madrit amb Aíto, no diré més.
Rudy???? Nooooooooo!!!!!!!!!!
PD:
-
Més jove.
-
yo vi el partido ayer por el 33 y el chavalin Ricky Rubio lo bordó, si no me equivoco jugo más que vBennet y el mejor en valoracion de la acb. No soy seguidor de la penya pero me parece que les falta un tirador.
-
Per a tirador està Paco Vázquez. Ara potser careix d'altres facetes que li podrien fer jugar més minuts i aprofitar la seua capacitat de tir.
-
Home!!!per fi trobe un "fan" de la Penya com jo(q ho sóc desde els temps de "Matraco" Margall i Reggie Johnson)i molts aficionats al bon bàsquet:per fi sembla q s'ha acabat la "travesia por el desierto",ara q ja vorem compatibilitzar ACB i Eurolliga és complicat,de fet l'últim any q ho varem fer no és de bon record(guanyarem un partit només a la lligueta europea)FORÇA PENYA!!!
-
Compatibilitzarem bé, fins a la NBA si fa falta.
Per ara i sense més responsabilitat que la lliga suma i sigue.
-
I el cap de setmana del 28 vé la Penya a València,espere q no coincidisca amb el Llevant!! ![-o<
-
Hoy le ha dado un buen repaso al Lagun Aro:
DKV-98 , Lagun Aro-69.
-
Quina lliçó de bàsquet, lo que més m'ha molat el escuradents de Rodney White. Récord d'assistències de la temporada.
-
las jovenes juventudes tambien han ganado…
-
Bé,jo no estic seguint la trajectòria de ls "jóvenes juventudes" però la "Penya" juga de p***mare!!i demà la Eurolliga
-
@Gripau:
Bé,jo no estic seguint la trajectòria de ls "jóvenes juventudes" però la "Penya" juga de p***mare!!i demà la Eurolliga
PUES TIENEN BUEN EKIPO.
-
El millor
-
¿Pagastéis la novatada ayer, eh Ziggy? Zeljko es perro viejo.
-
La novatada i una antiesportiva pitada com a falta personal. Així i tot no es pot malbaratar un avantatge de 20 punts contra el Panathinaikós.
-
¿Pagastéis la novatada ayer, eh Ziggy? Zeljko es perro viejo.
El nostre destí i el de Zeljko van lligats. Primer, en Istambul, aquell malson de triple. Dos anys més tard, ens va tornar el que ens havia furtat. Qui pot oblidar la semi de Tel Aviv contra el Barça? i la victòria agònica contra el Olympiakos?
Ara ens hem tornat a creuar. Però com diu el refrany castellà, Zeljko "arrieros somos y en el camino nos encontraremos"
-
enhorabuena despues de tantos años….lo de siempre!!!!
-
Perdone'ns l'aficionat del club més laurejat d'Europa
-
@Ziggy Stardust:
Perdone'ns l'aficionat del club més laurejat d'Europa
COMO LO SABES…estas perdonado.