Club Joventut de Badalona de baloncesto
-
"lo de siempre" és guanyar la Lliga Europea??en fi,el grup és molt difícil però el nivell de joc de la "Penya" és molt alt i no descarte sorpreses
-
ayer se enfrentaron pamesa-joventut con una victoria del pamesa (77-72).
al principio el pamesa entro dormido pro aunq le costaba muxo suporar al joventut, al final lo conseguió.
-
Ahir jugà el Joventut, això vos volen fer creure, però ahir no existí. Aquest partit no s'ha de recordar.
-
@Ziggy Stardust:
Ahir jugà el Joventut, això vos volen fer creure, però ahir no existí. Aquest partit no s'ha de recordar.
madre mia si perdeis con esa banda….no teneis techo este año...menudos jugones!!!!
-
@Ziggy Stardust:
No lo hizo tan mal como xa hacerlo olvidar,de exo yo pensaba q ganaria el joventut. eso si,cada vez q se iba rudy, el pamesa ganaba puntos jeje
-
La Eurolliga passà factura contra el Pamesa,ja veurem quantes vegades es repeteix al llarg de la temporada
-
@Gripau:
La Eurolliga passà factura contra el Pamesa,ja veurem quantes vegades es repeteix al llarg de la temporada
contra el pamesa aveis gripau….
-
"La fiesta va por barrios…", :Eiffel Towers
-
canaaton de rudy y 1a victoria…se jo da escariolo y me coma tol pirindolo!!!
-
ha ganado el joventut en la euroliga y rudy como siempre, perfecto.
-
-
@Gavilan o Granota:
COPIONA!!!!
jeje ya, pro es q rudy es el mejor. y tenia q decirlo
-
@Gavilan o Granota:
COPIONA!!!!
ese no juega en el pamesa xota!!!
-
@Gavilan o Granota:
@Gavilan o Granota:
COPIONA!!!!
ese no juega en el pamesa xota!!!
ya lo se, mis ganas de que jugara aqui, es un crack. y no me llames xota!!
-
Per lo bé que estàs parlant de Rudy et perdonaré que sigues del Pamesa.
Quina llàstima, ahir viu tot el partit menys el últim quart, ara que supose que millor per al meu cor així.
-
La última jugada del partido se puede ver en un microresumen que hay en la web de la Euroliga. Merece la pena.
-
Yo solo ví la última jugada del partido
Es increible!!!! I love this game!!!!!
-
Ahir va ser com…tornar a una casa que fou teua i havies oblidat com n'era d'agradable.
-
una lastima,el unicaja fue grande…. UNICAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
-
2ªderrota consecutiva en lliga,els jugadors ja noten q es jugar dos competicions tan exigents setmana darrera setmana
-
@Gripau:
2ªderrota consecutiva en lliga,els jugadors ja noten q es jugar dos competicions tan exigents setmana darrera setmana
pues acaban de empezar… a mitad temporada que? buena excusa
-
Alguien ha subido el final del partido contra el Unicaja al Youtube. Este fin de semana faltó gasolina por culpa de la Euroliga, pero está claro que fue gasolina bien gastada:
-
No només la jugada: la cara de babaus de la gent del pavelló després de predre així hagués merescut pagar l'entrada.
-
I la de satisfacció que se m'haguera quedat a mÃ.
-
2ªvictoria a la Eurolliga…i contundent ,ara a veure l'ACB
-
Espere que a partir d'ara es compaginaran totes dues competicions perfectament.
-
@Ziggy Stardust:
Espere que a partir d'ara es compaginaran totes dues competicions perfectament.
HAZLO SENTADO POR SI ACASO!!!!JAJAJAJAJAJAJA
-
Gran partit de la penya, en una reedició d'aquella gran final, amb venjança inclosa.
-
Fooooooooooorça Peeeeeeenya!!!!
Fooooooooooorça Peeeeeeenya!!!!Força Llevant!!
-
Ja està recuperada la senda del triomf en ACB, ara només ens queda guanyar la lliga i la eurolliga i la copa.