Club Joventut de Badalona de baloncesto
-
Ya tiene un post Ziggy. No se�is spammers.
Eso se lo dices a Local. Yo s�lo he contestdo su post (aunque he pensado lo mismo)
Em sembla una xorrada que nomÃs hi haja un post per club i un tall de ***** els que ho defensen.
En la justa mesura està el gust i està clar que simplificar en un post per club tot un subfòrum d'altres esports Ãs ser un poc curt de mires.
-
@Local Hero:
Eso se lo dices a Local. Yo s�lo he contestdo su post (aunque he pensado lo mismo)
Em sembla una xorrada que nomÃs hi haja un post per club i un tall de ***** els que ho defensen.
En la justa mesura està el gust i està clar que simplificar en un post per club tot un subfòrum d'altres esports Ãs ser un poc curt de mires.
¿Qué te pasa con los acentos? Sale en cirílico o algo así. Me parece que te ha caído una maldición bíblica, porque eres el único al que le pasa.
-
@Local Hero:
¿Qué te pasa con los acentos? Sale en cirílico o algo así. Me parece que te ha caído una maldición bíblica, porque eres el único al que le pasa.
Yo amar Perestroika!!!
-
A mí en la facultat amb el Firefox de vegades em passa.
-
Això es que la madriditis li afecta als dits…
-
La màquina en l'últim partit m'encantà
-
Local Hero, veure amb tu el darrer partit, per la teua passió i el teu ànim que mai decau, va ser una passada. Gràcies per l'acollida, encara que em toques el difícil paper de gaudir d'una victòria de la penya sota sostre molt molt blaugrana!
(Encara que no negaras que les conyes foren fines…)
-
@Cullerot:
Una sutilesa acollonant…
-
@Local Hero:
@Cullerot:
Una sutilesa acollonant…
Marcelinho se peló a la máquina él solito.
-
Ayer en el partido de la euroliga que enfrentaba al Partizan contra el Joventut volvió ha demostrar rudy fernandez su gran capacidad, siendo el mejor del partido anotando 26 puntos.
Clara victoria del joventut que acabó con un resultado de favorable de 74-83.
-
casi…
-
Algú veié ahir el que feren? Quins minuts finals per a gravar-los. Emocionant.
-
@Ziggy Stardust:
Algú veié ahir el que feren? Quins minuts finals per a gravar-los. Emocionant.
yo lo escuche x la radio, y la verdad es q estuvo muy interesante…y como siempre rudy haciendose notar..
-
Y Dejan volvió a Badalona. Y fué un placer volverte a ver, a pesar que ya no eres el que eras, el último cuarto fué tuyo. Que recuerdos Dejan, que recuerdos!!! Gracias. Y suerte.
-
Dejan estigué en el partit de la Lotomattica un poc desaparegut però la vitat és que maldita la falta que feu. Per lo menos ahir tornà a guanyar el Joventut en un partit que perfectament pogué perdre.
-
Ahi està, la ratxa en Eurolliga es va compensant amb la ratxa en ACB