Los Que Conducen Con Gorra ¡¡¡
-
¡¡¡Esas antinieblas!!! ¡¡¡Apagad las pvtas antinieblas!!!
-
Esos hools creando tendencias
-
Pos yo conduisc amb gorra (groga o blava) i amb els antiboira, passa algo???
-
Per eixa Vall ,es pot encontrar lo mes raro del món.¿A que es aixi Maulets?
-
@maulet78:
Pos yo conduisc amb gorra (groga o blava) i amb els antiboira, passa algo???
Que raro, con los colores del Vila.real
-
a veure la gorra es cuestió d'estetica, si tb per el sol, pero hi ha altres cops que te la poses per estetica, o simplement perque t'agrada portar gorra, jo he portat gorra i la porte cuan me dona la gana, conduint, i de nit, i a dins de garitos, on no fa sol…a veure si un ja no pot portar ni gorra, el proxim que serà que en els xics portar l'arracada a la dreta es de marikites o ke....???
en fi d'on no hi ha no es pot treure.
-
si hay kienes s ponen cinturon por fuera, un kamal subido i el otro bajado, kienes van kon espargatas o xanklas, camisetas d tirantes o manga korta o larga, xikas k s ponen turbantes k aparte k sea para sujetarse el pelo tb es por estetika….igual vivo en un mundo aparte, donde la gente se cuide su estetica....
-
Di que sí román!! Pitjor es lo de les ties que van ensenyant el tanga pa posarmos calents!!
Pa mi que hi ha molt de piltrafilla en este foro, i no som els que portem gorra o els antiniebla encesos precisament... Son els que van d'estil clàssic i son uns garrulos de por!!
Visca la gorra!!
-
@maulet78:
Di que sí román!! Pitjor es lo de les ties que van ensenyant el tanga pa posarmos calents!!
Pa mi que hi ha molt de piltrafilla en este foro, i no som els que portem gorra o els antiniebla encesos precisament... Son els que van d'estil clàssic i son uns garrulos de por!!
Visca la gorra!! (H)
Lo importante no es la gorra sino quien la lleva
Pd.Visca la gorra!!!
-
@:: DAVID :::
@maulet78:
Visca la gorra!! (H)
Pd.Visca la gorra!!!
Quee crack!
-
Pd.Visca la gorra!!!
David,macho,que no tienes edad legal y esa foto la has subido tu de tu ordenador!
-
@Belleza robada:
Pd.Visca la gorra!!!
David,macho,que no tienes edad legal y esa foto la has subido tu de tu ordenador!
Ieee que la xica no ta enseñando na
-
pajillerooooooooooooooo
-
si hay kienes s ponen cinturon por fuera, un kamal subido i el otro bajado, kienes van kon espargatas o xanklas, camisetas d tirantes o manga korta o larga, xikas k s ponen turbantes k aparte k sea para sujetarse el pelo tb es por estetika….igual vivo en un mundo aparte, donde la gente se cuide su estetica....
Te has olvidado de las que llevan pantalon y encima se ponen la falda
Que cada uno lleve lo que quiera!!
-
@mirina:
Te has olvidado de las que llevan pantalon y encima se ponen la falda
Que cada uno lleve lo que quiera!!eso mismo
-
@Belleza robada:
Pd.Visca la gorra!!!
Ixe és el problema.
-
@Ziggy Stardust:
@Belleza robada:
Pd.Visca la gorra!!!
Ixe és el problema.
La que esta enseñando algo es privada, y si la e subido de mi ordenador