La proxima jornada….........
-
Estic mirant la classificacio i la jornada que tenim per a la setmana que ve… i es la seguent:
- Esperant que avui li guanye el Tenerife al Numancia i que encara estigam empatats a punts, la setmana que ve juguen el Numancia i L'Sporting en "Los Pajaritos" i, per la seva part, L'Alabes juga a Terrasa.
La pregunta es la seguent:
- Penseu que es millor que el Numancia guanye la setmana que ve a L'sporting i aixi ja es va possant terreny de mitg amb el cuarte classificat???? o per contra, es millor que empaten aixi nosaltres ho tindrem "una mica" mes facil per a estar liders (per supossat, hem de guanyar al Cordoba)
JO soc dels que pensa que es necessari possar terra de per mitg amb el cuarte, ja que com algu ha dit aci al forum es pujara amb un punt mes que el cuart.
-
DE MOMENT ME LA BUFA SER PRIMER, JO VULL ESTAR ENTRE ELS TRES PRIMERS.
-
Ahora mismo acabariamos la jornada LIDERES … si ganamos al Cordoba, que gane el Numancia al Sporting, si nosotros no ganamos que empaten entre ellos.
-
@Cabanyal-StCroix:
Estic mirant la classificacio i la jornada que tenim per a la setmana que ve… i es la seguent:
- Esperant que avui li guanye el Tenerife al Numancia i que encara estigam empatats a punts, la setmana que ve juguen el Numancia i L'Sporting en "Los Pajaritos" i, per la seva part, L'Alabes juga a Terrasa.
La pregunta es la seguent:
- Penseu que es millor que el Numancia guanye la setmana que ve a L'sporting i aixi ja es va possant terreny de mitg amb el cuarte classificat???? o per contra, es millor que empaten aixi nosaltres ho tindrem "una mica" mes facil per a estar liders (per supossat, hem de guanyar al Cordoba)
La próxima jornada es importantísima para el ascenso:
SI GANAMOS AL CÓRDOBA Y EL NUMANCIA LE GANASE EL DOMINGO AL SPORTING NOS PONDRIAMOS A 6 PUNTOS DE ESTE, LO QUE SUPONDRÍA 6 PUNTOS + GOL AVERAGE PARTICULAR = 3 PARTIDOS Y QUEDARIAN 6 PARA FINALIZAR LA LIGA.
Condición fenomenal:
1º Ganar al Córdoba
2º Que el Numancia le gane al Sporting
3º Ya por pedir que no quede y que el Alavés empate o pierda en Tarrasa.
¡¡¡Macho Llevant!!!
JO soc dels que pensa que es necessari possar terra de per mitg amb el cuarte, ja que com algu ha dit aci al forum es pujara amb un punt mes que el cuart.
-
1º hay que ganar al Cordoba, y entonces yo creo que sería mejor que el Numancia ganara al Sporting, porque asi el 4º puesto se quedría a 6 puntos + 1 del golaberaje 7 puntos de distancia a falta de 6 partidos.
Saludos
-
Quan més tinguem darrere, millor. Si vas el primer, ajustat en un que punxe prou. Si només tens un darrere, ummmmmm. Per altra banda quan més lluny estiga el quart, teòricament és millor, però no sé no sé, t'enganxa una ratxa de 4 o 5 guanyats seguits i la cagues, no sé, no sé.
-
PENSANDO CON LA CABEZA FRIA, ES MEJOR AUMENTAR LA DISTANCIA CON EL 4º QUE SER LIDERES.