POSTS FIXATS O INFORMATIUS
-
Moltes vegades amb la intenció de donar-li més importància a un post, el fixeu a dalt del subfòrum.
Com que no apareix si hi ha nous posts, la tendència és a passar d'ells sistemàticament. A algú més li passa? No podria estar fixat i en lloc de tindre el logo d'informació, tindre el mateix logo d'un post normal que canvie de color si hi ha missatges nous?
Gràcies.
-
A mi si em passa.
-
@julen:
A mi si em passa.
A vore eixos pronoms febles Julen xD
-
@Ettien Etoo:
@julen:
A mi si em passa.
A vore eixos pronoms febles Julen xD
-
@Lineker:
Moltes vegades amb la intenció de donar-li més importància a un post, el fixeu a dalt del subfòrum.
Com que no apareix si hi ha nous posts, la tendència és a passar d'ells sistemàticament. A algú més li passa? No podria estar fixat i en lloc de tindre el logo d'informació, tindre el mateix logo d'un post normal que canvie de color si hi ha missatges nous?
Gràcies.
A MI TB
-
@Lineker:
Gràcies.
Crec que ens passa a tots.
Lineker, molt bona observació.
-
A mi tb me pasa. A veces es peor el remedio q la enfermedad…