Nom per al nou estadi
-
"MEQUEJODETODO STADIUM"
"CRITICOTODOLOQUEVILLAROELHACE STADIUM"
-
@pikynomais(antixoto):
ESTADI GRANOTA
De acuerdo
-
"MEQUEJODETODO STADIUM"
"CRITICOTODOLOQUEVILLAROELHACE STADIUM"
jajajaja q weno….ANTI-TODO Y PRO RUINAS ROMANAS STADIUM
EL MEJOR SERIA CAMP DEL CENTENARI
-
carabanchel arena
-
Estadio Loquediga Villarroel
-
Marbella Conection Stadium
Campo Julian Muñoz
-
b, pareix que el que millor reguda ha tingut es el nom de estadi centenari, i si le fiquem estadi centenari granota, o inclus 1909, pero sobre tot demane coneixement a la directiva, i que siguen els socis qui voten el nom, i que no pase com al ciutat de valencia, que n´hi ha un hotel en el mateix nom, crec que orriols seria un nom que li toca tindre ara al nostre estadi.
-
@depeche mode:
b, pareix que el que millor reguda ha tingut es el nom de estadi centenari, i si le fiquem estadi centenari granota, o inclus 1909, pero sobre tot demane coneixement a la directiva, i que siguen els socis qui voten el nom, i que no pase com al ciutat de valencia, que n´hi ha un hotel en el mateix nom, crec que orriols seria un nom que li toca tindre ara al nostre estadi.
Sobretot que siga en valencià, que sempre estàn desde la directiva proclamant la nostra valencianía però a la hora de la veritat res de res.
I tampoc soc partidari de possar-li el nom d'una persona concreta.
-
estadi pedro villaroel…
estadia jose luis mane x el milagro q hizo el año pasao...
estadia vladimir manchev
va esto era de coña molariamuxo estadi del centenari
-
NOU CAMP DE LA CREU (como el nombre que tenia el campo del camino hondo).
-
camp del cabanyal o
nou vallejo i te que ser al costat dels poblats maritims,les moreres,patacona..res de burjassot o parc de cabecera,lo mes prop del port posible
-
Llevant Arena.
Granota Arena.
Coliseum Granota.
-
dels que s'han dit, el nou vallejo estaria d puta mare, al igual que el estade de la renaixença, m'agraden aquestos dos…pero bé al final vindra un sponsor i es dira del nom del sponsor i fora...
-
A mi Nou Vallejo me encantaria.
-
no se habla casi del nuevo estadio eh romanhool xDDD
-
Si hubiese que ponerle un nombre al hipotético estadio, yo le pondría Estadio del Centenario.
-
Estadi Congo goles
-
Lo más lógico es que si se hace nuevo estadio, el nombre que se le diera fuera en VALENCIANO o en ESPAÑOL, nada de ponerlo en inglés aunque en ocasiones suene "mejor".
Nou Vallejo
Coliseu Granota
Camp Granota
Estadi Granotao bien se podría poner el nombre del presidente del momento del ingauración (Pedro Villarroel), el nombre del fundador del Levante (no me acuerdo del nombre) o también, según la ubicación del campo que reciba el nombre de la zona. Por ejemplo: "Las Moreras"
-
Nou vallejo, xo eso si ninguno en el q venga el nombre granota.
-
"EL-MALLORCA-ES-CARNE-DE-SEGUNDA STADIUM"
"Xotos no stadium"
me kedo con "ESTADIO DEL CENTENARIO"
-
xampions2000
no, en serio yo le pondria algun nombre que identifique a nuestro club, estadio del centeanario, estaria bien.
-
Karlsruhe Arena.
-
@Ziggy Stardust:
Karlsruhe Arena.
-
Estadi CENTENARI GRANOTA
-
EL PELOTASSO DE VILLARROEL
-
especulacion inmobiliaria stadium
no en serio NOU VALLEJO