El rígido censor y la querida alcaldesa
-
@Ceszater:
…..bajo su mandato, asumió el pago de un importante aval a principios.....
Así llegó el aval y más adelante....
Si realment fou un aval, de forment ni un gra. L'aval, és una garantia de pagament en cas de que el titular no pagara.
O és que el Llevant UE no formalitzà el pagament i l'ajuntament pagà els deutes? algú ho sap?
Respecte a la censura, si ningú no em corregeix, és exercida pels càrrecs polítics de Canal Nou, que són del mateix partit que Rita Barberà, no?. Jugar a doble carta?
-
El Levante no pagó y pagó el Ayuntamiento el aval. Salió publicado.
Respecto al Partido Popular, están los zaplanistas y los de Camps que se odian. Rita está con los de Camps. Y el director de RTVV es de la línea zaplanista.
-
Si l'aval tingué que fer-se efectiu i a l'ajuntament li tocà abonar els deutes del Llevant UE estaríem davant d'una possible prevaricació i per altra banda, la propietat del club esdevindria pública.
Jo també vull que el meu ajuntament em pague els meus deutes. Crec que algú està confonent el tema. Actualemtn ajuntaments com el de València o Xirivella, avalen a les falles per poder treure crèdits hipotecaris per comprar-se locals, això no vol dir que l'ajuntament pose ni un gallet. Únicament "avala" el deute, al qual ha de fer front la falla en questió. Si la falla no fes front al pagament de les mensualitats, esdevindria responsable subsidiari l'ajuntament, tendria que abonar els pagaments pendent si els restants però ES QUEDARIA AMB LA PROPIETAT DEL LOCAL.
-
Per mi Rita pot ser el que vullga. No crec que siga d'interés que el Regüés se la vullguera lligar o que ella tinga nòvia.
Em fa igual la vida sentimental o sexual de la penya. No crec que açò haja de ser Salsa Rosa.
Per cert, com que encara no ho havia dit: em sembla molt lamentable els crits masclistes i homòfobs que es van produïr a la celebració de l'ascens a l'Ajuntament.
Que tindrà que vore la vida privada de l'alcaldesa de València amb el seu suport o no al Llevant ???
Intentem evitar aquestes manifestacions troglodites.