Missatge de hui en el videomarcador…
-
"D'ací o d'allà tots som iguals"
Em sembla perfecte però al mateix tems em sembla un acte d'hipocressia impressionant. Com poden estar a favor de la igualtat i en contra del racisme en missatges al marcador i per contra mantenen una empressa d'inseguretat al nostre estadi que està compossada per gent d'ultradreta o neonazi???
-
a mi no me parece q fueran x ahi lso tiros sino mas bien enfocado al tema dl nuevo estadio como mensaje subliminar
-
a mi no me parece q fueran x ahi lso tiros sino mas bien enfocado al tema dl nuevo estadio como mensaje subliminar
No, l'han possat despres dels primers UHHH UHHH UHHH
-
Des d'on jo estava només podia llegir "tots som iguals", però ara que llig el missatge sencer, pense que el motiu era pels crits racistes.
-
si, pero los del frente atleti no lo entienden por que
a ) no entienden el valencianob ) su unica neurona no les deja entender mas que lo que han dicho en el campo
-
lo siento, creia que se referia a la grada y tribuna
-
Tendria que haber sido mas claro y mas concreto:
"NO AL RACISMO , SI A LA TOLERANCIA"
-
tendria que haber puesto frente atleti subnormales. si no les insultan no lo entienden
-
¿Puede ser por el tema del estadio nuevo?
-
Al minuto 1 ya estaba puesto el mensaje. Los tiros parece que iban por lo del estadio. Total para que la alcaldesa no le haga ni caso a Villarroel: esa frase no nos la debe decir a nosotros que estamos hartos de reclamar nuestra existencia, sino a los políticos del PP, a Rita y al inefable González POns.