Quin llibre esteu llegint?
-
De qui és "La pell freda"
-
d'Albert Sánchez Piñol. Està traduït a l'espanyol, però m'han dit que perd prou. Les crítiques diuen d'ell:
"ës la meravella de les meravelles. Estic completament fascinat."
Fischer, editors. Franfurt"El que ens narra Sánchez Piñol és permanentment suggestiu"
Farrar, S¬G, editors. Nova YorkDesprés de Narrative of arthur Gordon Pym, d'Edgar Allan Poe, ben poques vegades havíem esperimentat alhora un calfred, un neguit i una fascinació semblants"
Pere Gimferrer"Me persigue después de haberlo leido. Un libro esplendido"
Enrique Vila Matas.Jo l'altre dia estiguí en una tertulia literària al voltant del llibre i tothom va coincidir en l'alt nivell de la novel·la, amb algunes crítiques per qüestions menors i alguns que parlaven meravelles.
Per al meu gust, dels últims llibres que he llegit, després del assaig sobre la ceguera de Saramago (el tenia pendent) el millor.
-
He acabat "El poema de la rosa als llavis" de Joan Salvat-Papasseit. És magnífic i es llegix en un sospir
-
Voy a empezar "Estado de miedo" de Michael Crichton. Ya os diré que tal.
-
Ahora mismo lo único que puedo leer es el temario de las oposiciones.
Lo último que leí, o mejor dicho, releí, ha sido "Nada", de Carmen Laforet. Esta obra es el primer premio Nadal de la historia, y se centra en la miseria moral y material de una familia burguesa de Barcelona tras la Guerra Civil.
-
"El Mago" el llibre-riu de John Fowles, que llevat d'alguna descripció sobrera, és us dels més torbadors jocs amb el lector que recorde, "A Cegues" de Claudio Magris, amb llur habitual mestratge literari i un llibre de relats d'un escriptor polonès anomenat Herling-Grudzinski, de títol "Variaciones sobre las tinieblas". Bona triada la que m'ha caigut en sort en els darrers dies.
-
@ludmiguel:
Lo último que leí, o mejor dicho, releí, ha sido "Nada", de Carmen Laforet. Esta obra es el primer premio Nadal de la historia, y se centra en la miseria moral y material de una familia burguesa de Barcelona tras la Guerra Civil.Uff Ludmiguel cultureta¡¡
Me encantas¡¡
Stoy enamorado de ti¡¡¡Ahora, sin coñas: Yo la biografia de Alejandro Magno.
-
Yo "Las lagrimas del asesino" y lo k llevo sta d lujo
-
"historias desde mim celda" poesias de becker
-
el cantar de orreaga recien terminado
-
@ludmiguel:
Lo último que leí, o mejor dicho, releí, ha sido "Nada", de Carmen Laforet. Esta obra es el primer premio Nadal de la historia, y se centra en la miseria moral y material de una familia burguesa de Barcelona tras la Guerra Civil.Uff Ludmiguel cultureta¡¡
Me encantas¡¡
Stoy enamorado de ti¡¡¡Ahora, sin coñas: Yo la biografia de Alejandro Magno.
Oye, que los latin lovers del foro son otros, eh!!!
-
yo los del barco de vapor
-
Per cert. Algú ha llegit "La casa del silenci" de Orhan Pamuk?
-
@monkada:
De quin color?
-
"El retrato de Dorian Gray" Oscar Wilde.
-
Salva Ballesta: ¿libro?…qué es eso?
-
a mi me gustan los de harry potter,mas que nada para contrarestar,ya que hay tanta cultura en este foro
-
A mí també m'agraden, prou més que les pel·lícules.
-
@Ziggy Stardust:
este es de los mios,hay veces que te gusta sumergirte en un mundo que te evada de este,ademas en las peliculas no dejan nada a la imaginacion,y a mi me gusta imaginarme lo que leo
-
@Ziggy Stardust:
@monkada:
De quin color?
los naranjas
-
Molt bé, ja vas com el meu cosí.
-
@Ziggy Stardust:
Molt bé, ja vas com el meu cosí.
jejejeeje
aunque reconozco que de vez en cuando me leo cuentos con imagenes desplegables
-
@mitiram:
@Ziggy Stardust:
este es de los mios,hay veces que te gusta sumergirte en un mundo que te evada de este,ademas en las peliculas no dejan nada a la imaginacion,y a mi me gusta imaginarme lo que leo
xica tu eres igual q yo , leemos y nos reencarnamos en el personaje y dejamos volar la imaginacion
-
Això només si et prens un tripi abans de la lectura.
-
I perque te tens que prendre un tripi???que no hi han mes alucinogens?????
-
Bueno, vos deixe triar
-
He terminado , hace poco , LA CATEDRAL DEL MAR.
-
Vaya, coincidencia, me acabo de comprar " A sangre fría " de Truman Capote y " Las intermitencias de la muerte " de Saramago.
Lo ultimo leido " Yo Mato" de un tipo italiano, El palacio de la Luna de Paul Auster - recomendadísimo-, Vichy 1940 de Fernando Schwartz , La inmortalidad y La insoportable levedad del ser - recomendadísimo - de Milan Kundera, el tunel de Ernesto Sábato y mmm "La era Globlal de NOam Chomsky.
Desde que no tengo interne en casa me harto de leé.
-
Yo estoy con la sombra del viento y lo que llevo..me encanta…buen libro!
-
Acabat "El color de la magia" passe a un llibre finet però clàssic "Werther", no confondre amb els caramelos.