DOLENTS O FILLDE…
-
Ahir per motius de ludopatía, vaig seguir amb bastant atenció el partit ATL.MADRID-R SOCIETAT, i sens dubte el millor de tots els que estaven en el camp fou TEIXEIRA VITIENES que va fer un arbitratge MAGISTRAL
¿Us acordeu d'aquest kbro?
¿són dolents o filde...?
-
Ahir per motius de ludopatía, vaig seguir amb bastant atenció el partit ATL.MADRID-R SOCIETAT, i sens dubte el millor de tots els que estaven en el camp fou TEIXEIRA VITIENES que va fer un arbitratge MAGISTRAL
¿són dolents o filde...?Jo pense que son roins, les mares no tenen culpa de lo burros que els ixen els seus fills.
Ahhh, m'oblidava, jo he fet bona caixa amb el partidet
-
@ampa:
¿són dolents o filde...?Jo pense que son roins, les mares no tenen culpa de lo burros que els ixen els seus fills
ON POSA MARES? He posat fill de… , pot ser pvta o pvto
-
@ampa:
¿són dolents o filde...?Jo pense que son roins, les mares no tenen culpa de lo burros que els ixen els seus fills
ON POSA MARES? He posat fill de… , pot ser pvta o pvto
Ups! Sorry!
-
yo creo ke por lo menos teixeira ya nos odia menos,este año nos pito en zaragoza y pito bien
-
yo creo ke por lo menos teixeira ya nos odia menos,este año nos pito en zaragoza y pito bien
Shhhhh, no lo digas muy alto, por si las moscas
-
@ampa:
Shhhhh, no lo digas muy alto, por si las moscas
yo creo ke nos ha puteado tanto ke ya no le motivara jodernos mas
-
El reglamento lo conocen, porque con algunos equipos lo aplican a rajatabla. Així que un poquet caVrons sí que són.
-
Son malos y no os preocupeis que si queda alguno bueno no nos va a tocar en la vida…