Els comentaristes d'ONO
-
Duen tres partits diguent que Curtois es pronuncia "cortés", que els jugadors del llevant no són llevantinistes, són "levantinos" que dehú es pronuncia "Deuuu"…. costa molt poc preguntar no?
-
No sé si és el mateix, però de vegades sembla que vullga baixar a rematar els corners contra el Levante.
-
Duen tres partits diguent que Curtois es pronuncia "cortés", que els jugadors del llevant no són llevantinistes, són "levantinos" que dehú es pronuncia "Deuuu"…. costa molt poc preguntar no?
Això et passa per vore-ho en castellà
-
@Don Iñaki Deskarga:
TU TENS EL DIGITAL + VERITAT? EN ONO NO TE DONEN ALTRA OPCIÓ, JO JA HE TOCAT VARIES VEGADES DIGUENT QUE VULL COMPRAR-HO EN VALENCIÁ, PERO EM DIUEN QUE NO TENEN EIXA OPCIÓ DE MOMENT I QUE HO APUNTEN COM A QUEIXA, PERO RES.
I SI, L'ULTIM EMPENYAT EN QUE DEHÚ ES DIU "DEÍ"
-
@Don Iñaki Deskarga:
TU TENS EL DIGITAL + VERITAT? EN ONO NO TE DONEN ALTRA OPCIÓ, JO JA HE TOCAT VARIES VEGADES DIGUENT QUE VULL COMPRAR-HO EN VALENCIÁ, PERO EM DIUEN QUE NO TENEN EIXA OPCIÓ DE MOMENT I QUE HO APUNTEN COM A QUEIXA, PERO RES.
I SI, L'ULTIM EMPENYAT EN QUE DEHÚ ES DIU "DEÍ"
jajajajaja….males rises al eskondite en lo de deí...el pongan se alterava jajajaja
-
Y en multifutbol dicen que el Nàstic es el "equipo granota"
-
-
Es que Dehú se dice "Deí", es como una i pero cerrando el sonido. Que francés sé poquito, pero a esto llego.
-
Això em recorda quan se deia Chuster i no passava res. Ara la gent protesta per tot. A un jove li diuen Sex i s'enfada tot cristo. Si es pronuncia malament per ser paleto i si es pronuncia bé per pecar de listillo.
Com sou!!!
-
M'haguera agradat escoltar com pronunciaria estos noms el mític "Butanito".
-
@ludmiguel:
¡Qué grande! Nunca olvidaré a Sefor:
-
@ludmiguel:
¿No era Chendorf?
-
@ludmiguel:
@ludmiguel:
¿No era Chendorf?
jojojo jo crec que ja és mític, quants noms li hauran possat? jo recorde un Saidorf, Sedorf, Siedorf,…ufff
-
Es que Dehú se dice "Deí", es como una i pero cerrando el sonido. Que francés sé poquito, pero a esto llego.
Per ahí anava jo….