QUI CANVIA UN PASSE EN ALBORAIA BAIX PER UNA ENTRADA EN ALT?
-
He comprat una entrada en Alboraia Alt per a la meua dona però jo estic abonat en Baix. Era l'únic recurs per intentar estar junts.
Per evitar problemes el dia del partit, si algú pensa alquilar el passe, jo li'l canviaria per l'entrada.
I si no, podriu-vos en l'infern!!!
-
sino pasa na.yo lo tengo el pase en bajo y me pongo en alto q se ve mejor. asi q no tendras problema
-
@Local Hero:
He comprat una entrada en Alboraia Alt per a la meua dona però jo estic abonat en Baix. Era l'únic recurs per intentar estar junts.
Per evitar problemes el dia del partit, si algú pensa alquilar el passe, jo li'l canviaria per l'entrada.
I si no, podriu-vos en l'infern!!!
No hi haurà cap problema supose, el meu germà va a alboraia alt també i pensa baixar-se amb el seu amic
-
Local, la teua dona tambe es del Barça?
P.D: cule, en valencià no es diu alquilar, es diu llogar!!!
-
@Don Iñaki Deskarga:
Veo que teneis algo en comun los tres
-
@Don Iñaki Deskarga:
Veo que teneis algo en comun los tres
Tu calla xoto!
Madridistas y cules....!
-
no hay problema no creo q el alto se llne del todo yo lo tngo el bajo y siempre me subo para ek alto
-
no crec k alboraia alt se plene.
-
@Don Iñaki Deskarga:
cule, en valencià no es diu alquilar, es diu llogar!!!
Ja ho sé. Era per a que els xotos com tu ho entenguereu.
-
ke vas al gol visitant???
-
No ho has entés. Jo tinc una entrada de Alt i vull un passe de Baix. El meu passe no el canvie, xotoloco.
-
@Local Hero:
No ho has entés. Jo tinc una entrada de Alt i vull un passe de Baix. El meu passe no el canvie, xotoloco.
era ironia localheriana
-
Eiii Local Hero, con la nueva hornada de porteros o torneros igual controlan la entrada de alto al bajo y al revés
-
puede ser q controlen..aunq no creo eberia de hABER mas gente pa controlar los vomitorios y todo y el pietro busca muxo el euro…dijeron en la radio q los q estaban ante cobraban 24 y los de ahora van a cobrar 18 o x ahi asi q no creo q pongan mas gente d ela q habia
-
Al final ningún problema