Piterman
-
Vete de una vez anda.
http://www.diariovasco.com/prensa/20061 ... 61201.html
-
Menudo pajarito esta echo el Peterpan este, les deso lo mejor a la aficon del alaves que lo estar pasando de pena.
-
Vi en TV las declaraciones de Carreras y es un tema realmente alucinante
Cómo un tio rico puede usar un equipo de fútbol como diversión…
-
Si fora l'únic…...
-
LOS JUGADORES DEL ALAVES DEBERIAN METERLE EN EL VESTUARIO Y DARLE UNA BUENA TUNDRA DE OS TI AS Y COLGARLO BOCA ABAJO EN LAS DUCHAS….A VER SI LO REPITE CON OTRO JUGADOR COMO DICE....y el alava deberia de hacer como en santander,es un verguenza.
-
Las Palmas 6-1 Alavés. Me sabe mal por los seguidores vitorianos que ya tienen bastante sufrimiento, pero me alegro mucho por el pájaro este.
-
Pobre la afición del Alavés, primero tuvieron que soportar a Antón (el pesetero) y ahora al energúmeno este y sus excentricidades.
Espero que pronto os deje tranquilos.
-
Si fora l'únic…...
igual opine que tu. jo escoltí a carreras en el larguero i era per a pixar i no treure gota lo del pallasso del piterpan.
Putos magnates post-soviètics…estan acabant amb la poca dignitat que li quedava al futbol despres de lo de la llei bosmann.
Sort per la gent de Gasteiz!
-
Menudo pajarito esta echo el Peterpan este, les deso lo mejor a la aficon del alaves que lo estar pasando de pena.
Una pregunta: si vosaltres foreu de l'alavés, traurieu el passe o desitjarieu el pitjor a l'equip a curt termini per a reflotar-lo una altra vegada tots junts?
Jo no sé què faria si villarrobo fera més del que ja fà,i no abandone al meu equip per res,pq com a mínim el nostre no extorsiona els jugadors.podem fardar encara de pagar sempre i d'un bon clima entre cos tècnic,jugadors i directius.no arriben a amenaces encara,que es veu que qualsevol treballador (un futbolista ja tb) pateix aquestes coses a dia d'avui.
Encara que pensant-ho bé,lopez caro era una mica titella i villarroel ja ha fet alguna alineació…
No se,sempre me pregunte què faria jo en aquest cas. Ni el sindicat de jugadors serveix per a ajudar els futbolistes...és un treball més el de futbolista es veu.falta que se'ls porten a jugar a xina per abaratir costos...ah,que ja es fa en estiu me diuen!
Quina merda!
-
Una pregunta: si vosaltres foreu de l'alavés, traurieu el passe o desitjarieu el pitjor a l'equip a curt termini per a reflotar-lo una altra vegada tots junts?
Jo no sé què faria si villarrobo fera més del que ja fà,i no abandone al meu equip per res,pq com a mínim el nostre no extorsiona els jugadors.podem fardar encara de pagar sempre i d'un bon clima entre cos tècnic,jugadors i directius.no arriben a amenaces encara,que es veu que qualsevol treballador (un futbolista ja tb) pateix aquestes coses a dia d'avui.
Encara que pensant-ho bé,lopez caro era una mica titella i villarroel ja ha fet alguna alineació…
No se,sempre me pregunte què faria jo en aquest cas. Ni el sindicat de jugadors serveix per a ajudar els futbolistes...és un treball més el de futbolista es veu.falta que se'ls porten a jugar a xina per abaratir costos...ah,que ja es fa en estiu me diuen!
Quina merda!
-
PITERMAN KAMPORA!
-
El Ayuntamiento de Vitoria ha pedido al CDD que le abra un expediente a Piterman, y la Diputación de Álava le ha retirado la subvención de 1 millón de euros.
A ver si se entera de una vez que sobra en el fútbol.DIMITRI KAMPORA!!!!
-
PITERMAN KAMPORA!!!
-
DIMITRI VETE AL VALENCIA CF