PER FAVOR…
-
hola,estic fent una pagina web i…necesite més fotos,més videos,i més cançons...etc...
he pensat que en aquest post podrieu possar fotos del llevant videos etc...i jo les aprovecharia per a la meua web i la gent per a tindre més.SALUTACIONS i...aquesta es la direcció de la pagina:
-
muy wapa una cosa ¿tanto os gusto el avatar ese que me ice de los simpson?(BART)
-
hola,estic fent una pagina web i…necesite més fotos,més videos,i més cançons...etc...
he pensat que en aquest post podrieu possar fotos del llevant videos etc...i jo les aprovecharia per a la meua web i la gent per a tindre més.SALUTACIONS i...aquesta es la direcció de la pagina:Añadida a http://www.enlacesgranotas.tk
-
he pensat que en aquest post podrieu possar fotos del llevant videos etc...i jo les aprovecharia per a la meua web i la gent per a tindre més.SALUTACIONS i...aquesta es la direcció de la pagina:Mira una cancion que a mi me encanta y que creo que nos va muy bien a los granotas es la de a contracorriente del canto del loco… por cierto esta muy bien la pagina,e??
-
toma pero pon ke es mia jaja
es de lleida
-
…
-
gracies alfredo.
-
jejeje, ya me he visto en la foto que ha puesto Alfredo Landa. Soy el "descamisao" cuya cabeza está entre la A y la U de la bandera de la peña La Unión. En la antepenúltima fila detrás del córner.
-
envia un altra vegada la foto pero…amb un cercle a on estas tu,que no et veig. si no són molesties...