IMPRESSIONANT BARÇA
-
@Don Iñaki Deskarga:
El Barça en marketing és el number one, açò ho demostra.
Efectivament, el Barça és el club líder mundial per moltes coses. Primer pel seu joc, després pels seus resultats i també per la bona gestió en quant a mercadotècnia. I tot això combinat amb l'essència blaugrana de continuar sent "Més que un club", un lema que no només s'ha escrit a les butaques del Camp Nou i a les camisetes, sinó que es porta a la pràctica dia a dia.
Enhorabona FCB!!!
-
@Local Hero:
@Don Iñaki Deskarga:
Efectivament, el Barça és el club líder mundial per moltes coses. Primer pel seu joc, després pels seus resultats i també per la bona gestió en quant a mercadotècnia. I tot això combinat amb l'essència blaugrana de continuar sent "Més que un club", un lema que no només s'ha escrit a les butaques del Camp Nou i a les camisetes, sinó que es porta a la pràctica dia a dia.
Enhorabona FCB!!!
me parece bien todo eso del marketing, pero menos tonterias y q espabilen d una vez.
-
EL NIÑO JAPONES RECIBE MEJOR TRATO QUE EL DE ESPLUGUES
El niño de la foto se ha hecho mundialmente famoso. Desde las paginas de algunos diarios catalanes mostró su decepción por la derrota del Barcelona en el Mundialito, vestido de blaugrana en la grada del estadio de Yokohama. Y la directiva del Barça, tan rápida de reflejos cuando se trata de campañas mediáticas, cazó al vuelo la oportunidad de contar una bonita historia de Navidad. Joan Laporta dijo el pasado miércoles que el niño culé japonés "merece un homenaje, porque representa la globalización y un sentimiento que todos los cules tuvimos de pequeños: llorar por una derrota".
La maquinaria culé se puso en marcha y en menos de 24 horas localizó al pequeño Loe Miyagata, vecion de Yokohama, quien posó sonriente vestido de blaugrana.
David Ordóñez Márquez es un vecion de Esplugues de Llobregat, un municipio situado a metros del Camp Nou. Es socio del Barcelona sin abono y padece síndrome de Down. Con un amigo y el padre de éste, Julián Domínguez Rodríguez, también socio, quiso comprar un pack de entradas para algunos partidos en el estadio, pero sólo consiguió asientos separados por decenas de metros.
-
Com de dolenta és l'enveja merengue. D'això se'n diu barcelonitis. Pobrets meus!!!
-
Es el mateix cas, per exemple, que Virginia Racca, que l'afició llevantinista i el club es movilitzaren per a pagar-li el viatge i les entrades. Amb la fam i la misèria que hi ha al món, també és un fet prou esperpèntic i molt criticable que es gasten eixos diners en un capritxet i no en altres finalitats més benèfiques. Però de vegades són coses que sorgixen i prou.
I lo del xinet és simplement això… Una jugada per a guanyar en popularitat del Barça, per a mi ni té ni deixa de tindre valor. Per a uns el Barça serà més que un club i per a altres lo que diu METHAL...
Però el que queda clar és que Ronaldinho, Deco, Xavi o Iniesta estan al Barça, mentre que al Madrid està ple de jugadors vinguts a menys (Raul, Van Nistelrooy, Ronaldo, el flamant Cannavaro...) i els Rochembaks i Geovannis del futur: Robinho, Gago, Marcelo i Higuaín, que després de pagar 20 milions d'euros he sentit a alguna emissora que se'n va a jugar al filial.
-
@Local Hero:
Com de dolenta és l'enveja merengue. D'això se'n diu barcelonitis. Pobrets meus!!!
PD: Per cert METHAL, la pròxima vegada que vulgues simular una notícia, intenta no escriure tantes faltes d'ortografia.
Jo he llegit algo d'això en el as de hui.
-
@Don Iñaki Deskarga:
@Local Hero:
PD: Per cert METHAL, la pròxima vegada que vulgues simular una notícia, intenta no escriure tantes faltes d'ortografia.
Clar, i ara no trobes el link. Veritat?
-
@Local Hero:
@Don Iñaki Deskarga:
@Local Hero:
Clar, i ara no trobes el link. Veritat?
link pa que?
Ho he llegit en la versió de paper
Edite pa dir que he trobat el link
-
http://www.as.com/articulo/futbol/nino/ ... tb_13/Tes/
A vore si ens ensenyem a fer el Copy&Paste, senyor METHAL.
-
La Brunete mediàtica és el que té. Contra el Barça ja només poden fer ús d'una patètica i gastada demagògia. Quan no és un xiquet amb la Síndrome de Down (s'ha de ser fill de pvta per caure tan baix en el periodisme) és un compromissari madrileny que no entén el català.
És trist vore com no pots vendre periòdics per culpa que el teu equip és una merda, però més trist és vore quina és la patètica reacció d'esta colla de rates de cloaca anomenats Brunete Mediàtica cap al millor club del món.
Com bé diu maulet, injustícies en trobaríem a tots els clubs. Això no és impediment per a reconéixer com el sentiment blaugrana s'ha extés a tot el món.
-
@Local Hero:
La Brunete mediàtica és el que té. Contra el Barça ja només poden fer ús d'una patètica i gastada demagògia.
És trist vore com no pots vendre periòdics per culpa que el teu equip és una merda, però més trist és vore quina és la patètica reacció d'esta colla de rates de cloaca anomenats Brunete Mediàtica cap al millor club del món.
Es podrien posar innumerables portades de periodics cules amb clara referència al Madrid.
Jo crec que son premses destinades a un determinat públic que vol llegir el que posa al diari.
Tant la premsa madrilenya com la catalana són igual de tendencioses segons la noticia, però això pasa tambe en la premsa generalista, que a voltes llegeixes una noticia en el Mundo i despres la veus en el País i no s'asembla en res.
-
@Don Iñaki Deskarga:
Es podrien posar innumerables portades de periodics cules amb clara referència al Madrid.
Jo crec que son premses destinades a un determinat públic que vol llegir el que posa al diari.
Tant la premsa madrilenya com la catalana són igual de tendencioses segons la noticia, però això pasa tambe en la premsa generalista, que a voltes llegeixes una noticia en el Mundo i despres la veus en el País i no s'asembla en res.Jo ja estic cansat d'això de tots són iguals. Tots són iguals, catalans i madrilenys, peperos i sociates, israelians i palestins, Fidels i Pinochets, Barça i Madrid.
I jo saps que dic?
… I UNA MERDA!!!
-
@Local Hero:
@Don Iñaki Deskarga:
Tant la premsa madrilenya com la catalana són igual de tendencioses segons la noticia, però això pasa tambe en la premsa generalista, que a voltes llegeixes una noticia en el Mundo i despres la veus en el País i no s'asembla en res.Jo ja estic cansat d'això de tots són iguals. Tots són iguals, catalans i madrilenys, peperos i sociates, israelians i palestins, Fidels i Pinochets, Barça i Madrid.
I jo saps que dic?
… I UNA MERDA!!!
Això ho has dit tu, jo no dic que siguen iguals tots els casos que has citat. Jo he dit que la premsa ens agrade o no es totalment partidista, perque la gent ho vol, vol llegir el que li convé a un segons els seus ideals.
Queda més tendre vore la imatge del japo plorant que no la de Ronaldinho amb el cap abaixat despres de estar desaparegut en combat.
Queda millor als ulls d'un madridista relacionar esta noticia del Japo amb la del xiquet disminuit per a desprestigiar al Barça.
En el Marca i l'as parlen de la megaestrela mundial de Cannavaro com si fora el millor de la historia, i en la premsa catalana parlen de Farsa world player.
I com això tot. Ací també tenim el superdeporte, que li furten al València (segons ells)i trauen portades amb xoriços, i quan ells son beneficiats com quan el gol fantasma al Llevant, ho intenten justificar.
-
@Don Iñaki Deskarga:
Jo he dit que la premsa ens agrade o no es totalment partidista, perque la gent ho vol, vol llegir el que li convé a un segons els seus ideals.
Ramon, el que dius és una evidència. La premsa és partidista??? Clar home. Que siga partidista no vol dir que siguen igual, vol dir que una tindrà raó i l'altra no.
-
@Local Hero:
@Don Iñaki Deskarga:
Jo he dit que la premsa ens agrade o no es totalment partidista, perque la gent ho vol, vol llegir el que li convé a un segons els seus ideals.
Ramon, el que dius és una evidència. La premsa és partidista??? Clar home. Que siga partidista no vol dir que siguen igual, vol dir que una tindrà raó i l'altra no.
No te perque, potser cap de les dos tinga raó, o potser que cap tinga la raó absoluta i les dos tinguen part de raó però cadascuna agrane cap al seu bàndol. Ni tanto ni tan calvo, que diuen els castellans.
-
@Don Iñaki Deskarga:
@Local Hero:
@Don Iñaki Deskarga:
No te perque, potser cap de les dos tinga raó, o potser que cap tinga la raó absoluta i les dos tinguen part de raó però cadascuna agrane cap al seu bàndol. Ni tanto ni tan calvo, que diuen els castellans.
Eixa actitud és la que no aporta res. Apologia de l'escepticisme, foment de la crítica destructiva, mesinfotisme valencià clàssic, etcètera, etcètera.
Que no, Ramonet, que no!!!
Les coses clares i la xocolata espessa, que diuen al meu poble.
-
@Don Iñaki Descarga:
EL NIÑO JAPONES RECIBE MEJOR TRATO QUE EL DE ESPLUGUES
El niño de la foto se ha hecho mundialmente famoso. Desde las paginas de algunos diarios catalanes mostró su decepción por la derrota del Barcelona en el Mundialito, vestido de blaugrana en la grada del estadio de Yokohama. Y la directiva del Barça, tan rápida de reflejos cuando se trata de campañas mediáticas, cazó al vuelo la oportunidad de contar una bonita historia de Navidad. Joan Laporta dijo el pasado miércoles que el niño culé japonés "merece un homenaje, porque representa la globalización y un sentimiento que todos los cules tuvimos de pequeños: llorar por una derrota".
La maquinaria culé se puso en marcha y en menos de 24 horas localizó al pequeño Loe Miyagata, vecion de Yokohama, quien posó sonriente vestido de blaugrana.
David Ordóñez Márquez es un vecion de Esplugues de Llobregat, un municipio situado a metros del Camp Nou. Es socio del Barcelona sin abono y padece síndrome de Down. Con un amigo y el padre de éste, Julián Domínguez Rodríguez, también socio, quiso comprar un pack de entradas para algunos partidos en el estadio, pero sólo consiguió asientos separados por decenas de metros.
Actitudes como las vuestras me averguenzan!!!!
Con gente asi uno se ve en la obligacion de replantearse su permanencia en este foro.¡no quiero tratar con animales! Pero joder,¿no teneis un puñetero corazon?¿ni siquiera en navidades?¿le habeis visto la carita al jodido niño chino?
Señores,¡basta ya!Esto es una accion humanitaria de primer orden.¡visca el barça!
p.d.que se lo traigan cuando jueguen en Mestalla,a ver si de una vez por todas lo consiguen matar.