El millor jugador de l'historia?
-
Cruyff siempre!
-
amunike.
-
Korneiev
-
MANXEV , i si eixe no vos agrá…..CONGO
-
Caszely sin duda
-
-
No puc votar, no està Deskarga
-
Els heretges, tots a l'infern.
Frankie Vercauteren
-
maradona
-
@Cullerot:
Frankie Vercauteren
Molt típic del sector destructor, un gol dóna dret a ser Déu.
-
O VISTO maradona,O VISTO MARADONA….MAMMA SIENTE MA BATE O CORAZON!!!!
-
@Don Iñaki Deskarga:
No puc votar, no està Deskarga
cert ni johan cruiff
-
@Local Hero:
@Cullerot:
Frankie Vercauteren
Molt típic del sector destructor, un gol dóna dret a ser Déu.
Impressionant eixe gol, no m'havia parat a vore'l, encara que he trobat un vide del mateix Frankie Vercauteren una mica menys jove com a míster que me fa pensar com a tú, Local Hero.
Ací te deixe el link:
Estic segr que és el mateix, sinó que algú m'el confirme
-
Gaspar Rubio
-
George Best… i no només pel futbol...
-
@El Guaje:
George Best… i no només pel futbol...
-->
Podriem fer un post com aquest amb el millor onze de la història, perquè Georgie un altre que no te pots deixar!
A veure si algú s'anima i comença el post amb el seu millor onze mes la banqueta, que el de millor jugador se'l porta Maradona de sobra segons el percentatge de vots actual.
-
yo basandome en los ke he visto jugar,a mi me encantaba michel platini
-
-
para esto hay que ver el historial de donde jugaron todos y lo que conquistaron ..no solo guiarse por sus jugadas y esas cosas
y en este sentido(aunque en el otro tambien) creo que no queda mucho para analizarsin duda DIEGO
-
Ronaldo, y no lo digo en broma
-
Mucho Pelé, pero no tuvo valor para jugar en Europa, y con Brasil estuvo rodeado de los mejores futbolistas del momento (Gerson, Tostao, A. Carlos, Rivelinho…). Por supuesto que es uno de los grandes, pero para mí, en este orden, la triada áurea del fútbol mundial es esta:
1-Di Estéfano.
2-Maradona.
3-Cruyyf.Di Estéfano fue el jugador total, defendía y atacaba. Maradona hizo él solo campeón a una banda como el Nápoles.
-
@ludmiguel:
Maradona hizo él solo campeón a una banda como el Nápoles.
Y a otra como Argentina.
-