Paco Nadal
-
Bé ja fa molt de temps, enun antic fòrum ja vaig comentar que un amic meu (reporter de Canal Nou, ara caigut en desgràcia) ja m'havia comentat que Paco Nadal, era del Llevant UE, que en les tertulies fora de micrófon era ell la veu del Llevant UE, sense que això vullga dir que volguera que perdés el València o el Vila-real.
Últimament en les tertulies de canal nou ho diu obertament, i sense anar més lluny, a nit (nit del 6 al 7 de maig) va tornar-se a declarar clarament i obertament del Llevant UE. Davant la pregunta si havia segut penal o no, tots deien que si (llevat del periodista de Vila-real i un de València que deia que havia segut un "penaltito") i ell digué que no li semblava penal. Li han dit que clar per que ell era del Llevant UE, i diu que no per lógica, afegint "encara que a mi ni m'importa el València ni el Vila-real, a mi l'únic que m'importa és el Llevant".
Per cert que el de Vila-real, digué " si el Valencia CF està jugant al Bernabeu i perd per un a zero, per un penal com el de hui, que passaria?", i tots ,llevat d'un que va dir "s'armaria una de bona", aiiiii les vares de mesurar, com de diferents poden arribar a ser ¡¡¡¡¡.
-
si esque…. els de canal nou son mes xotos...
No se si us donareu compte en la transmissió del partit, que en alguns moments, pilotejaven al Vila-real, de la forma mes antinatural i patètica que es pot fer; jo crec que per contrarestar els comentaris xotos de Kempes i algun mes que hi havia per ahi.
Per cert 10 points als aficionats del Vila-real per dedicarli uns càntics a Canal nou prou amigables
-
Paco Nadal declarado enemigo publico numero uno en los foros xotos, y no entienden como el ente RTVV permite que un periodista hable mal del xotos, en fin cosas de ellos.
-
@elfugo:
Paco Nadal declarado enemigo publico numero uno en los foros xotos, y no entienden como el ente RTVV permite que un periodista hable mal del xotos, en fin cosas de ellos.
es un hereje!
Paco es de los pocos que se salvan del ente
-
PACO NADAL SUPERMEGACRACK!!!!!!!!
-
hasta hace poco no se le insultaba por aqi??? ¿PACO XOTET? q me he perdido??
-
@granota2002:
a Paco Nadal?, hombre alguna vez he visto Paco Pardal, pero es un hombre bastante afin al Levante, y eso hay que valorarlo, porque no es facil ser levantinista si eres de Xoto 9
Paco Xotet es Paco LLoret
-
@Ramon 1909:
@granota2002:
a Paco Nadal?, hombre alguna vez he visto Paco Pardal, pero es un hombre bastante afin al Levante, y eso hay que valorarlo, porque no es facil ser levantinista si eres de Xoto 9
Paco Xotet es Paco LLoretEJJEEEJEJ, ES CIERTO!!! PERDON POR EL FAYO
-
IIIIIIeeeeeeeeee, que el que viu cuant que veu i si eu dones ya no eu tens. Este año , cuando subamos a 1ª, ya vereis cuantos "granotas" se apuntan a caballo ganador. Seguro que nos vamos a llevar mas de una sorpresa.. Tems al tems que ell xusgará.
-
PENYA PACO NADAL YAAAA!!!!!!
-
que li donen un altre programa de catch, aixo si que era periodisme, jajajajajajajaja
encara que siga del llevant, no veges lo que li ha costat que se li notara, tota una vida, es veu que com esta prop de la jubilació ja li dona igual.
A mi sempre me ha caigut be
-
PACO TEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE QUEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
encara que siga del llevant, no veges lo que li ha costat que se li notara, tota una vida, es veu que com esta prop de la jubilació ja li dona igual.
Po sí, porque vamos llevara más de 40 años en el periodismo..