14 ene 2007, 16:29

@llevant firm:

Jo puc opinar el que em doni la gana, com va fer l'estadi l'altre dia. Si jo ja em quedí amb ganes de contestar-te a un missatge on deies que era patètic defensar a aquest jugador.
Doncs mira, si la gent ho defensa no és per la seua tècnica o per ser un gran golejador, és perquè ha demostrat ser un gran professional amb nosaltres que ha estat apartat de l'equip per no tindre fitxa i que ni ha dit res de dolent ni res, a veure si t'assabentes.

Si la gent el defensa per ser un gran professional amb el Llevant i que després de estar apartat sense fitxa mai ha dit res dolent ni res, et recomane que li feu una estàtua en lloc de demanar que siga titular, perquè és una autèntica ruina de delanter.

@llevant firm:

No te vull insultar perquè perdria tota raó en la meua argumentació, així que no diré res sobre el que és ser ximple o no ser-ho.

No t'escaldes 'tete', fas bé de no insultar-me perquè m'ho mereixc, dir que Reggi és un paquet, on s'ha vist això? Insultam per favor!

Pots opinar el que vullgues, ni soc el més indicat per a dir a ningú que no opine ni crec que ho he dit mai. Saps llegir?

Mira, no sols és patètic defensar a Reggi pels motius que argumentes, però el que és patètic, trist i lamentable és que s'haja demanat a crits la seva incorporació com si el seu amor als colors del club anaren a provocar una revolució a l'equip i una milloría en l'onze titular que ens porte a remontar en la classificació.

El nivell de la davantera és molt fluix, de lo més fluix de Primera, però amb Reggi el nivell ha baixat més encara.

Amb Reggi (i altres paquets de la plantilla) cada jornada anirem acostant-nos a Segona. Temps al temps.

@llevant firm:

Jo ja he dit que l'altre dia tampoc va fer gran cosa, però mira molts opinem així, en que hem de créixer de mica en mica, no tinguent vint mil milions de deute com els nostres veïns admirats per vosaltres. Això és sentiment,si senyor.

Jo no admire als veins teus, al contrari, em donen fàstic els valencianistes, però si em cambien a Morientes per Reggi, a Joaquin per Ettien o a Ayala per Alexis, doncs no diré que no, al contrari. El 3-0 és la prova…

I si, molts clubs modests han sabut crèixer sense el deute que nomenes, pas a pas, amb els peus a terra. El Vila-Real al seu dia va saber aprofitar-se de cessions com les de Palop, Albelda, Angulo... I altres molts equips ho han fet. Mira ara on estan Arzo, Font, Cazorla...

Ui, perdó, he nomenat als innomenables del Vila-Real, perdoneu...

I que dius de Valdés i Casillas? Casillas és molt millor que Valdés, que vols que el cambien? No se a que ve...

Estudia estudia!