Samarreta del XCF de la senyera per a la temporada que be
-
Doncs a mi no em sembla gens mal que porten eixa samarreta. El disseny no m'agrada massa, pero al menys es mes representativa que el "blanc i negre" (que em sona a un entrepa de butifarra i llonganissa).
Al menys, ara Valencia i la senyera estaran mes lligats…..... Ja dic, m'es indiferent, pero no em dessagrada l'idea.
Salutacions.
-
A mí m'agrade més així
-
O aixi
-
Es un plagio de la camiseta del Albalat , y creo que del Albal y de algún equipo más.
Si es que está claro que el Valencia ha perdido sus señas de identidad (como el color limpio y blanco que no empaña) e intenta usurpar las señas de todos los valencianos.
Espero que a nosotros nunca nos pase esto.
-
@Levante1909:
A mí m'agrade més així
AMIC LEVANTE1909 (COM EL NOM DE LA MEVA WEB)….. SI POSSES EIXA SAMARRETA A LA VENDA, PER FAVOR, DI-ME EL PREU, AIXI ME LA COMPRE
-
Com be s'ha dit eixa és, entre d'altres, la samarreta de l'equip del meu poble. El que passa és que l'Albalat la va començar a utitzar als anys 50 amb només blau al coll i als punys. A finals dels 70 es copià el diseny del VCF. A mi particularment no m'agrada que el meu club gaste qualsevol senyera com a samarreta per qué genera controversia i pot causar rebuig fora del cap i casal.
-
Puix si, Vixca la Nacio Valenciana i la Real Senyera Tricolor!
Pero fora els Chotos
-
Per cert, encara estic buscant la 3era camiseta de la temporada 96-97.
-
@Cabanyal-StCroix:
@Levante1909:
A mí m'agrade més així
AMIC LEVANTE1909 (COM EL NOM DE LA MEVA WEB)….. SI POSSES EIXA SAMARRETA A LA VENDA, PER FAVOR, DI-ME EL PREU, AIXI ME LA COMPRE
jejejeje XDDD ¿quina es la teua web?
-
JAJAJAJ ES UN POCO BASTANTE HORTERA, CREO QUE HACE UNOS AÑOS YA LLEVABAN ALGO PARECIDO,MAS BIEN PAREC UN DISEÑO DE AGATA RUIS DE LA PRADA AJJAJAJAJAJAJAJ
-
jajajajajaja XDD
-
@Levante1909:
@Cabanyal-StCroix:
@Levante1909:
A mí m'agrade més així
jejejeje XDDD ¿quina es la teua web?
la meva web (que ja fa temps que ni la mire) es: http://www.levante1909.com ... per si algun dia algu decideix fer algo per al centenari........ jo tinc el domini comprat
-
Donç tinc q ser el soci d´honor no? XDDD
Per cert, q bonica la Virgi
-
@Levante1909:
Donç tinc q ser el soci d´honor no? XDDD
Per cert, q bonica la Virgi
POC A POC ES FARA UNA WEB COM DEU MANA…................. DE MOMENT TENIM EL QUE HI HA (NO TINC NI IDEA DE FER WEBS)
AL MENYS, ES UNA WEB PER A RECOLLIR TOTS ELS GRANOTES QUE HI SOM AL VOLTANT DEL MON I QUE PODEM GAUDIR DEL NOSTRE LLEVANT EN VIU SETMANA A SETMANA!!!!
(ESPERE QUE LES PROXIMES VACANCES QUE EM PEGUE.... PUGA GAUDIR DEL LLEVANT EN VIU I EN DIRENTE......... I EN PRIMERA DIVISIOOOOOOOOOOOOOOOO)
-
¿Hortera els colors de la Real Senyera Coronada?
¿Hortera els colors de tots els Valencians?
Puix els colors de Castella i Lleo i els de Euskadi... apaga y vamonos.
Vixca la Real Senyera!