Reflexions
-
no vull esser pesimiste, però crec des fa varios partits que som equíp de segona divisió.
Malgrat el que pense, sempre resta un raig d´esperança on agafar-se.
1-Estém millor clasificats que en la primera volta perque tením dos equíps al darrere i a sis punts, dos partits, del mig de la taula.
2- Que el Sevilla ens fique 4 gols és normal, al Valencia també li fica 3, al Depor 4, a la Real 3 més
i per algo ha estat nominat el millor equíp del mon.
3- tením que rebre a casa al Betis, Nàstic i hem d´anar a Mallorca, Depor, Real, Celta i Bilbao.Millor jugar fòra partits decisius perque el nostre camp no està per a jugar.
4-A casa millor jugar joc directe amb Reggi i Salva de davanters. Així tindrem més opcions de gol.
5-La mediocritat dels equíps de baix em fa pensar que per baixar hi ha que fer-ho molt mal.
6- el que està clar és que anem a patir i que tant si baixem o no serà "per un pelín", com diu Abel.
7- que San LLevant no ens abandone.
-
¿Sabes por que nadie ha respondido a tu post? Porque eres optimista, y se ve que en este foro eso es un pecado.
Comparto tu vision de cómo están las cosas y celebro que no estes lloriqueando por como estan las cosas, que parece que son los unicos post que dan juego en estos foros.
Un saludo
-
Yo también soy optimista y continúo pensando en la permanencia. El perder ayer y caer en zona descenso no me dice absolutamente nada.
Aún queda mucho y sé que este equipo puede volver a encadenar dos resultados positivos seguidos y a partir de ahí empezar a crecer.