L'atac en la primera part a Orriols ¡¡¡¡
-
No se'n adonen els jugadors?. Que quan ataquem cara a Alboraia siga en la primera part o en la segona claven més gols?. I almenys en la segona ja saps quans has de clavar amb la qual cosa pots apretar més o menys.
-
@Xavier:
No se'n adonen els jugadors?. Que quan ataquem cara a Alboraia siga en la primera part o en la segona claven més gols?. I almenys en la segona ja saps quans has de clavar amb la qual cosa pots apretar més o menys.
**Estic totalment d'acord amb tu, Xavier. Esperem que el proper partit el capità del Llevant u fasi servir. Els gols al front Alboraia !!!
VISCA EL LLEVANT !!!**
-
doncs encara que soni a ximpleria, la veritat és que començo a creure-me-la
-
doncs encara que soni a ximpleria, la veritat és que començo a creure-me-la
**Algú, que sigui amant de les estadístiques, que és manifesti, i segur que guanya per majoria la porteria Alboraia a la de Orriols, i amb això no vullc enfrontaments… Ha segut majoritairamente el atac a la segona part a la porteria Alboraia. Per què? Espero respostas...
VISCA EL LLEVANT !!!**
-
Ni en tribuna ni en Orriols
en Alboraia tots els gols ¡¡¡¡
-
ya he contestado 1 post parecido y es verdad, las segundas partes a Alboraya de cap, pero no es hoy, es desde q tengo uso de razon desde segunda b, desde salillas, desde siempre, kuando atakan la 2ªparte a gol orriols empiezo a temblar
-
Pedazo tonteria…
En el anterior partido ganamos 3-1 y el atake en la 2ª fue en Orriols. Orriols es 1 olla a presión en las segundas partes...x cantidad. Ya no entro en la calidad q en 1 y otro lado es igual.
-
Jo no dic que no es guanye, dic que els gols es claven majoritàriament a Alboraia ¡¡¡¡¡. A més si comparem els resultats, no sé l'estadística que diria.
-
Nada Xavier, es una estadistica demagogica.
-
El problema es que los rivales lo han descubierto, porque aunke Khan lo niegue, llevaremos el 90 y pico por ciento de los goles en casa en Alboraia, y atacando ahí las segundas partes la gran mayoría de veces, pero lo que digo, los rivales lo han descubierto y cuando ganan el sorteo de campo, eligen que ataquemos en la primera parte en alboraia, y claro, aunke metemos uno o dos en alboraia, ya sabemos que en la segunda parte, está chungo marcar en orriols, y siendo que es en las segundas partes cuando solemos resolver los partidos…
-
Por cierto, eligieron ellos campo, y lo cambiaron. Descarga siempre elige Alboraya en la primera parte.