ELS PERIODISTES QUE VOLDRIEM TINDRE
-
Dels que a vegades confiem quelcom deportivamet,o periodisticament jajajaja,jejejejeje a vegades ens fallen un muntó.
Carlos Ayats en un bon tio,però com diu un amic meu granota,és un manipulador.
I així tants periodistes que han volgut estar en la pomada.
El gran Carlos també.
no cal dir noms es ben sabut…............
La pau o la guerra la comencen ells,però mai saben com deixar en pau a l'afició,menegen massa coses comptant amb el seu interés de ficar-se ells en el mateixet club.
Em dóna igual.Però tant Ayats,Regues,Vara i molts més en compte de parlar bé sent dels els nostres han tret a la llum coses inadequades pel seu propi interés;mai per benefici del que ells denominen el seu equip.
Són els primers a induir-nos al camí inadequat;segons ells............
Espere diguen més realitats o vivències personals.Que ells fallen a l'hora de narrar i ens compten més els seus problemes personals,que la veritat que a vegades volem saber.
La seua estima per l'equip,el seu amor per l'equip;que ho valoren com a aficionat quan vullguen ser com nosaltres.
Però que no ens armen eixos rebomboris pel seu propi interés.
Repetisc: Ayats,Grau,Bort,Vara,el guapet del canal 13 el d'ulleres em referisc que depenen tots de l'aire;però no per on bufe , sinó per on els abellix.
Ens encimbellen i també nos....................ho deixe així.
Per una premsa equànime,no personalista,no individualista;collons parlar alt clar bé o mal.
Però parlar clar,no personalitzar;que pareix que són ells els segons Vila................rro.............Els.
AVANT LLEVANT
MACHO LEVANTE
SEMPRE LLEVANT
FORA FANTASMES
-
Més manipulador és qui filtra les notícies de la compra de les accions per part de Llanera. Això no ho fa la premsa: ho fan persones del club i alts accionistes.
Jo, soci d'Orriols, no ho faig, de segur.
-
@Ceszater:
El periodista al que se le echa de menos que hable del Levante es Emilio Nadal que cuando ha habido que hablar de las cosas que nuestro club hace mal siempre lo ha hecho con el máximo respeto y de una forma constructiva. Actualmente creo que trabaja en el Castellón y es imperdonable que un gran levantinista como él, no trabaje en el Levante.
En efecto, UN GRAN LEVANTINISTA,UN GRAN PERIODISTA, no sé que aditivos de más hacen falta para ser el Jefe de prensa del levante.
Pero bueno una más…
-
Emilio es Emilio,mai haguera entrat en eixes gerres.
Es una gran persona.
I sempre eu será,damunt coneix els pardalets que tenim
com a periodistes i com a figurants.Perdó recorde el connom del de les ulleretes…...........FAYOSSSSSSSSSSSS.
Quan mes bó pareix algú,sempre ens falla mes.
-
Me creo mas que un periodista menea las cosas en un equipo grande como el xotencia, el Madrid etc, ¿pero en el Levante?. No, en absoluto. Esta demostrado que en nuestro club quien mueve las cosas es la afición y los periodistas se suben al carro. Yo nunca he visto decir a Fayos verdades y en cambio siempre parece encontrar pretextos para las continuas barrabasadas con que nos deleitan nuestros dirigentes semana si y semana tambien.
-
Quien se pase con Ayats es que no lo oye habitualmente, si no, sabría que es el pvto amo.
No tengo nada más que decir.
-
no hay que olvidarse de JAVIER PEREZ SALA, gran levantinista y no deja pasar la oportunidad de hablar del levante cuando tiene la ocasion.
-
JAVIER PEREZ SALA,QUE SE ENCUENTRA AHORA EN LA COPE EN MADRID,QUIEN SE ACUERDA DEL POGRAMA DE RADIO CUANDO ESTABAMOS EN 2B,QUE TIEMPOS,ESTE TIO LO SUFRE COMO SI ESTUVIERA EN VALENCIA
-
Pues sí, yo también oía aquel programa¡qué tiempos aquellos!
Estábamos en Segunda B y me daba más ilusión ir al campo que ahora.
-
@Ceszater:
El periodista al que se le echa de menos que hable del Levante es Emilio Nadal que cuando ha habido que hablar de las cosas que nuestro club hace mal siempre lo ha hecho con el máximo respeto y de una forma constructiva. Actualmente creo que trabaja en el Castellón y es imperdonable que un gran levantinista como él, no trabaje en el Levante.
Totalmente de acuerdo, Emilio merecería currar en el Levante, pero como siempre …
-
Carlos Ayats es el unico que se ha preocupado en dar un progrma diario para los levantinistas,hecho por levantinistas.Toni Giner y Benavent dos "esbirros " de Ayats en el Imperio Insa.
Hecho de menos a Emilio Nadal juanto a Ayats,en "el programa con mas sentimiento mundial",Sentimiento Granota.
Hecho de menos tambien a Jordi gozalvez y su La voz Granota,con Antonio Descalzo y Herrero.
Fayos en mi opinion es un CANTAMAÑANAS y un PALMERO de Pedro Villarroel.De su programa solo se salva Marcelo y Osete.
Javier Perez Sala un monstruo,cuando estaba en la JUNGLA,cuando podia ponia el hinmo del Levante version The Phantoms
-
Yo también te quiero Tip…
Un abrazooooooooooooo...