Pobre albiol
-
AUQEST JUGADOR ES UN IMPRESENTABLE XOTO DE POBLE COM TOTS ELS QUE OMPLIN LA XOTERA, ALCOHOLIC ALBIOL
-
Com que xoto? Albiol és del Madrit.
-
si…albiol es madridista a muerte. desde siempre.
-
@pikynomais(antixoto):
AUQEST JUGADOR ES UN IMPRESENTABLE XOTO DE POBLE COM TOTS ELS QUE OMPLIN LA XOTERA, ALCOHOLIC ALBIOL
Tens algo contra els de polbe?? Capitalino
-
@REGNE DE VALENCIA:
@pikynomais(antixoto):
Tens algo contra els de polbe?? Capitalino
mare meua como vea esto jucuyoLOSETODO…has puesto polbe madre mia,se dice POBLE....
-
NO TINC RES EN CONTRA Y PA CAPITALINO MI PEPINO EL MISTER DON RESINO JEJEJE
-
@rafius levante:
Sí, por eso perdió el culo el año pasado por irse al Madrid cuando su contrato era de risa y le llamó Butragueño.
Pero bueno, aun suponiendo que sea cierto, los sentimientos en el fútbol se quedan en la grada. Lo único que pido a los jugadores de mi equipo es que se entreguen a muerte por el club que les paga.
-
lo konozco y es madridista a muerte, igual k vicentin. lo siento xoto la vida es asi.
-
Segons amigues meues de Vilamarxant que el coneixen personalment és merengue. Si no vos agrada es foteu. Però fieu-vos de rafius i de les meues amigues.
-
@Ziggy Stardust:
Com que xoto? Albiol és del Madrit.
@rafius levante:
I? On està el problema?
-
En que piky havia dit que era xoto i no és cert.
-
@Ziggy Stardust:
Segons tinc entés, un jugador que juga en el València es xoto. O m'equivoque?
-
ELL ES XOTO CORNUT ENCARA AIXO ES MES AGRAIT JEJEJEJE VIKINGO Y XOTO VAJA TELA
-
@El Guaje:
@Ziggy Stardust:
Sí però piky havia dit que era un xoto com tots els que omplin la xotera, i com que tinc entés que uns poquets d'eixos no juguen en el València he entés que es referia als aficionats al club amb allò de xoto.
-
@Ziggy Stardust:
@El Guaje:
@Ziggy Stardust:
Sí però piky havia dit que era un xoto com tots els que omplin la xotera, i com que tinc entés que uns poquets d'eixos no juguen en el València he entés que es referia als aficionats al club amb allò de xoto.
Ok