El Madrid (realísimo) ja va a per totes en la lliga!
-
Ja que als merengons no els queden més competicions que jugar… ara que pense, potser aviat s'apunten a la intertontos ... així ho afirmen els abandetats madridistes Raul i Casillas "el vesturario somos una piña", (jo diria una granada a punto de estallar), de moment jo els dones credibilitat i augure una victòria o més aviat un empat devant un rival d'entitat com el Nàstic... per cert força Nàstic!
Força Llevant!!
PD: I força intertontos!!
-
@granota_del_nord:
Ja que als merengons no els queden més competicions que jugar… ara que pense, potser aviat s'apunten a la intertontos ... així ho afirmen els abandetats madridistes Raul i Casillas "el vesturario somos una piña", (jo diria una granada a punto de estallar), de moment jo els dones credibilitat i augure una victòria o més aviat un empat devant un rival d'entitat com el Nàstic... per cert força Nàstic!
Força Llevant!!
Te recuerdo que nos interesa que pierda el Nastic…al menos a los del Levante aunque contigo lo dudo.
-
Cuanto "polako" escribiendo en foro ajeno
Y yo q pensaba q de estas tontadas lineker tenia la exclusiva!.
Weno no...lo ha hexo bien...está en futbol en general. Le debe de molar el barça, el fàstic, el levante, a lo mejor el bilbao tb...kien sabe si el celta y puede q incluso la real.
Fijo q no le mola el Madrid
-
@granota_del_nord:
Força Llevant!!
Te recuerdo que nos interesa que pierda el Nastic…al menos a los del Levante aunque contigo lo dudo.
El Nàstic per desgràcia està ja més que sentenciat desde fa temps per molt que el Flores haja aconseguit alguna coseta… Si el Llevant tinguera que pensar en el que fa el Nàstic voldria dir que estem acabats... que tingan doncs els nàstikers almenys una alegria al Bernaveu!!
Força Llevant!!!
PD: T'hauries de canviar el nick pel de "sensi" company... em pareix a mi que no n'hi ha per tant en aquest post com per posar-se així...
-
Cuanto "polako" escribiendo en foro ajeno
Y yo q pensaba q de estas tontadas lineker tenia la exclusiva!.
Weno no...lo ha hexo bien...está en futbol en general. Le debe de molar el barça, el fàstic, el levante, a lo mejor el bilbao tb...kien sabe si el celta y puede q incluso la real.
Fijo q no le mola el MadridDe "polaco" a "follacabras", a mi el que mas me mola es:
El equipo en blaaaanco!!!
Força Llevant!!
-
@granota_del_nord:
@granota_del_nord:
Força Llevant!!
El Nàstic per desgràcia està ja més que sentenciat desde fa temps per molt que el Flores haja aconseguit alguna coseta… Si el Llevant tinguera que pensar en el que fa el Nàstic voldria dir que estem acabats... que tingan doncs els nàstikers almenys una alegria al Bernaveu!!
Força Llevant!!!
PD: T'hauries de canviar el nick pel de "sensi" company... em pareix a mi que no n'hi ha per tant en aquest post com per posar-se així...
Cuando te lo cambies a Polaco du Nord yo me lo cambio tb. Y por cierto, tenemos al Nastic a 7 puntos, aunque dudo que tu mires la clasificacion por abajo, asi se comprenderia este estupido post.
-
Jojojo q tipo + lamentable
Weno, espero q estés disfrutando del virtual empate del Nàstic. Y si de casualidad gana tu fàstic seguro q te pone más que estén a solo 4 puntos de la salvación quedando 11 partidos
-
El R.Madrid dona por… és un equipàs, segur que guanya la lliga fàcilment.
-
Golàs del R.Madrid ¡¡¡ (en propia porta però 2-0).
-
@granota_del_nord:
així ho afirmen els abandetats madridistes Raul i Casillas "el vesturario somos una piña"
Jo crec que mes que una pinya son una castanya!!!
-
Sí,una castaña que casi os abre el ojete la semana pasada 2-3 y si no es x Messi a última hora (3-3) ñam ñam. Los culés no deberian cantar todavia alirón…y más con ese Sevilla pisando los talones
-
A mi este Madrid em recorda al Barça de finals dels 80. L'única alegria que els queda es guanyar-li els partits al Barça.
-
@Local Hero:
A mi este Madrid em recorda al Barça de finals dels 80. L'única alegria que els queda es guanyar-li els partits al Barça.
Amb la diferència de que aquest Barça és molt millor que el Madrid de la Quinta del Buitre…
-
@maulet78:
@Local Hero:
Amb la diferència de que aquest Barça és molt millor que el Madrid de la Quinta del Buitre…
I este Madrid es molt millor que aquell Barça