Espanyol, 16 anys sense UEFA, Benfica a 4ts, i 4 gats???
-
Com pot ser que l'apañó que portava 16 anys sense jugar la UEFA i que estiga ara a 4ts de final en una eliminatòria contra tot un Benfica i jugant bé a la lliga i a hores d'ara només haja venut 2000 entrades?
Força Llevant!!
-
sera por el precio de las entradas
-
@granota_del_nord:
Com pot ser que l'apañó que portava 16 anys sense jugar la UEFA i que estiga ara a 4ts de final en una eliminatòria contra tot un Benfica i jugant bé a la lliga i a hores d'ara només haja venut 2000 entrades?
Força Llevant!!
no estas masa al dia,l'any pasat ja jugaren la uefa,i sols han venut 2000 entrades es perke saven ke la uefa es una…
-
@granota_del_nord:
Força Llevant!!
no estas masa al dia,l'any pasat ja jugaren la uefa,i sols han venut 2000 entrades es perke saven ke la uefa es una…
ademés de que l'espanyol tampoc crec que siga un equip que tinga 50.000 espectadors totes les semanes.
vendran 2, 3 o 4.000 entrades anticipades i com els socis no paguen, pues supose que hi haurà una entrada acceptable. ademes els socis poden comprar 2 entrades a mitat de preu, o siga que el mateix dia ne compraran segur i si van 20.000 persones ja es una bona entrada.
de totes formes a mi montjuich no m'agrada pa vore futbol.
-
Jo tampoc ho entenc massa bé. Estant en una posició còmoda a la Lliga, i amb la possibilitat de arribar lluny a aquesta competició, lo normal seria que els aficionats pericos possaren més il.lusió.
Ho entenderia si anaren mal a la Lliga i jugaren la primera fase.
Amés, el morbo de tornar a igualar en número de títols amb el Barça al segle XXI no té preu.
-
lo que pasa que en barcelona tenemos a mas del 80% de la poblacion culera, o simplemente dicen ser culeros y del farsa cuando las cosas les van bien, si no se desentienden.
-
2.000 entrades, pero 20.000 son socis k tenen entrada gratuita aixina k , ja son 22.000.
-
25.100 aficionados en las gradas según el Marca.
-
25.100 aficionados en las gradas según el Marca.
4 gats pense jo. Si l'Espanyol a 4ts de la UEFA no aconseguix més que reunir a 25100 persones i anant com va a la lliga… potser m'equivoque però aquests si baixen algun any a segona... al igual s'hauran de vendre l'estadi nou...
Força Llevant!!
-
ademas lloviendo,q vayan 25000 personas entre semana y lloviendo,ademas de televisado,creo q no esta mal.
-
¿Y para los cuartos de la Champions, cuántas entradas se han vendido en Barcelona?
-
Alguien que se apoda "granota del nord" y lanza la idea esta de cuatro gatos,falta de compromiso con el equipo y demas tan solo se le podia ocurrir a un tipo que no ha visto al levante ni por television.
-
ademas lloviendo,q vayan 25000 personas entre semana y lloviendo,ademas de televisado,creo q no esta mal.
Pense que no va ploure ni durant el partit, ni els dies anteriors. El que comentes de televisar el partit pot ser una raó, però de totes formes m'estranya que un equip en la seua situació no aconseguisca vendre més entrades. És més, jo diria que a l'anterior UEFA l'Espanyol aconseguia congregar més afeccionats.
Força Llevant!!!
-
@Belleza robada:
Alguien que se apoda "granota del nord" y lanza la idea esta de cuatro gatos,falta de compromiso con el equipo y demas tan solo se le podia ocurrir a un tipo que no ha visto al levante ni por television.
Potser tu saps més de futbol que ningú i t'ofen la gent que difereix del teu pensament absolut… tot i així m'arriscaré un poc més dient-te que no crec que la posició del Llevant que em vist a primera aquesta temporada i l'altra (desgraciadament) tinga res a vore amb la d'aquest Espanyol, per tant jo no m'atreveria a comparar els dos equips pel que fa a afluència als seus estadis o capacitat de fer nous socis... i si m'he tornat a equivocar, sobretot perdona'm company...
Força Llevant!!!
-
@granota_del_nord:
@Belleza robada:
Potser tu saps més de futbol que ningú i t'ofen la gent que difereix del teu pensament absolut… tot i així m'arriscaré un poc més dient-te que no crec que la posició del Llevant que em vist a primera aquesta temporada i l'altra (desgraciadament) tinga res a vore amb la d'aquest Espanyol, per tant jo no m'atreveria a comparar els dos equips pel que fa a afluència als seus estadis o capacitat de fer nous socis... i si m'he tornat a equivocar, sobretot perdona'm company...
Força Llevant!!!
Que futbol ni que leches.A ti te importa un comino el futbol.
Si abres este post es por lo de siempre.El Espanyol es un equipo de fascistas,y dicho sea paso la verguenza de catalunya, y por eso no llena su campo,¿oi?.Que siempre estas con lo mismo,chato.Esta vez te ha dado porque el Espanyol no llena(¡vaya novedad! ),¿y?¿quien es el absoluto?...que ya nos conocemos