SE N'HEU PASSAT QUATRE POBLES
-
@Local Hero:
@Local Hero:
Menuda xorrada això d'obligar-nos a tots a tindre d'avatar l'escut del Chelsea.
Per favor, deixeu-se de tonteries i torneu-me el meu avatar.
GARY…
R E L A J A T E . Y . D I S F R U T A !!!!!!!!!!!!!!Ni soc Gary ni John Terry, que em tornen l'avatar ja o vote per a que canvien els moderadors!!!
VOTA
-
Me encanta
-
Val, un aplaudiment a qui se li ha ocorregut tan brillant idea.
Podeu canviar-me'l ara?
-
Gracias por las imagenes estivy
-
El problema ha sido que lulu no haya llorado, con lo que disfruto cuando lo hace!!!
-
@estivy:
El problema ha sido que lulu no haya llorado, con lo que disfruto cuando lo hace!!!
Che… las lágrimas las lloraba por dentro no las ves?
-
a pero…l0s han cambido los mederadores?
-
Para que luego digan que el foro estaba muerto.
-
@ludmiguel:
Para que luego digan que el foro estaba muerto.
HEMOS RESUCITADO PARA BURLARNOS DE LOS XOTOS
-
-
podriais endosarle a local el de Mou ?:mrgreen:
-
@Local Hero:
Menuda xorrada això d'obligar-nos a tots a tindre d'avatar l'escut del Chelsea.
Per favor, deixeu-se de tonteries i torneu-me el meu avatar.
menos tonterias tu, una idea original y no la soportas, eres un caso chaval, hasta por esto te quejas.
GO CHELSEA!!
-
jo no vuic portar eixe avatar qui m'obliga a portar eixe escut? perque no puc portar jo lo que me done la gana i me ho tenen k inculcar…pase del foro si ja stava kremat de koses d aci i el visitava poc ara veig aço au foro.
-
jo no vuic portar eixe avatar qui m'obliga a portar eixe escut? perque no puc portar jo lo que me done la gana i me ho tenen k inculcar…pase del foro si ja stava kremat de koses d aci i el visitava poc ara veig aço au foro.
anda que que menudo aguafiestas…ni que fueses xoto chico..HAY,HAY,HAY....CANTA Y NO LLORES!!!!!
-
Doncs a mí tampoc em sembla bé, si a mí no m'agrada el Xelsi perque ha de dur el seu escut?
-
Pq nos ha hexo el favor de eliminar a nuestro eterno rival de la champions. Nos ha hexo el favor de no tener q sufrir una posible final de champions jugada x esos xotos de mierda, con el riesgo de q x casualidad la ganaran.
Suficiente razón como xa tener ese avatar al menos 24h.
-
Jo preferiria el del Bayern.
-
@Local Hero:
Jo preferiria el del Bayern.
TU ERES… NO PASA NADA
-
Ha sigut una passada l'eliminació dels xotos, però jo personalment em caguen en els pvtos anglesos, es nota que no heu estat allí i no vos han fet la caza del latino i altres xorrades xenòfobes seues.
La foto dels 'xotets' abatuts és una passada, però la de l'alegria del Chelsea i del moniato de John Terry o l'escut del Chelsea me les passe jo per la punta del cigüenyal…
PVTA CHELSEA! I PVTA ANGLESOS! EM CAGUE EN EIXE ESCUT DE MERDA!
-
@maulet78:
PVTA CHELSEA! I PVTA ANGLESOS! EM CAGUE EN EIXE ESCUT DE MERDA!
Tranquil, l'amo ja s'ha cansat.
-
@maulet78:
jo personalment em caguen en els pvtos anglesos, es nota que no heu estat allí i no vos han fet la caza del latino i altres xorrades xenòfobes seues.
-
@Belleza robada:
@maulet78:
jo personalment em caguen en els pvtos anglesos, es nota que no heu estat allí i no vos han fet la caza del latino i altres xorrades xenòfobes seues.
Riute riute, lo que no saps es que em vaig reballar a la tia més bona de classe i ahi si que volien matarme si, sobretot el novio…
Tenen un concepte de la propietat molt peculiar els anglesos, sobretot en això de les ties...