BUSQUE ENTRADES PER A GOTEBORG
-
Va de bo. No bromeje.
Us demane disculpes per utilitzar el vostre foro per a esta gestió. Però després del vergonyos repartiment que el consell del meu club ha fet de les entrades els meus amics i jo ens trovem en la mateixa situació que en totes les finals.
Per tant, agraïria al que me puguera donar informació sobre el tema que contactara amb mi. Necessite almenys tres.
Per últim us demane que si pot ser no sigau durs a l'hora de contestar si algun granota es sent ofes per la meua petició.Un xoto desesperat.
-
eres el Xoto Xoto Bang Bang?? supose que si
A gent com tu m'agradaria ajudar, però crec que aci poca ajuda trobaras .
A mes, queda't aci, que pa agafar un disgust i perdre tan lluny…
Salutacions
-
Si, Ramón, soc xoto xoto bang bang.
Gràcies per les teues paraules.
Respecte a la final, com he estat en totes, des del 95 a Madrid, no me la vull perdre.
-
mon tio va,y si poguera aconseguir alguna 600 euros minim
-
Yo tb busco entradas para animar al Olympique
-
Xoto d'albalat:
No creus que sera una mica mes facil possar-se en contacte amb algu a Gotheborg per a ajudar-te??
Mira-ho, pero tambe et dire que has d'anar amb compte, que te la poden clavar amb el tema de entradetes falses i merda d'eixa, no????
JO ho miraria directament a Goteborg, nano!!! passa del club xoto eixe que tant vols
Una salutacio
-
Xoto d'Albalat:
El meu consell és que no vages a Gotteborg. El viatge és massa llarg i les derrotes es fan brutalment desagradables. Encara que, si el massoquisme entra dins de les teues aficions, endavant…
ENDAVANT OLIMPIQUE!!!
-
Xoto:
Aci tens el telefon de l'associacio de futbol suec (la que organitza el event)
Host Association: means the host association responsible for implementing the organisation of the UEFA CUP FINAL 2004 in Göteborg (including without limitation the issuance of Tickets). The Host Association is the Swedish Football Federation with the following address: Ullevi Stadium, Skanegatan, 411 40 Göteborg, Sweden. Tel. +46 31 612 000, Fax +46 87 35 09 01.
NO se el que es pot fer ahi, pero de segur que et poden donar alguna pista, nano.
Cuida't i FORZA AL LLEVANT.
(l'opinio de la final de la uefa, me la guarde, ja que no vull ningu que se me tire damunt)
-
Al remat m'ha pogut més el cor que la butxaca i ens "xotejaran" 150 euros per entrada. Es la desgràcia de no haver estat afortunat en el "xoteig" que el "meu" club ha fet, o no ser un dels "xotromissos" que el club té amb institucions (el polític llepaculs de torn), patrocinadors (el cosí del l'amic del gerent de Coca-cola), jugadors (l'amic del jardiner del xalet de Carboni) i els meus benvolguts consellers que estan portant a la ruina econòmica al VCF.
I als que han especulat, gràcies. Segur que després molts de vosaltres xiulareu a un jugador quan tinga la intenció d'anar-se'n del club per diners. HIPOCRITES.
-
@3ld2ep8e:
l'amic del jardiner del xalet de Carboni
carboni no te xalet viu al carrer borriana
-
El xalet no és propietat de Carboni, crec que li l'ha deixat un empresari d'Albalat.
-
@34bppp0w:
l'amic del jardiner del xalet de Carboni
carboni no te xalet viu al carrer borriana
Gran calle la CALLE BURRIANA y sí Carboni es vecino mio aunque hay otro granota que vive en la finca de al lado de Carboni y lo sé porque tiene la camista puesta en la pared de tal manera que se ve desde la calle y lo he visto salir o llegar ataviado en días de partido.
-
@XOTO D'ALBALAT:
Al remat m'ha pogut més el cor que la butxaca i ens "xotejaran" 150 euros per entrada. Es la desgràcia de no haver estat afortunat en el "xoteig" que el "meu" club ha fet, o no ser un dels "xotromissos" que el club té amb institucions (el polític llepaculs de torn), patrocinadors (el cosí del l'amic del gerent de Coca-cola), jugadors (l'amic del jardiner del xalet de Carboni) i els meus benvolguts consellers que estan portant a la ruina econòmica al VCF.
I als que han especulat, gràcies. Segur que després molts de vosaltres xiulareu a un jugador quan tinga la intenció d'anar-se'n del club per diners. HIPOCRITES.
dienmeu un xoto n'ho agafe con a un halago ale a cascarla.