La renovació de Carpin
-
Acabe de llegir l'entrevista que li fan hui al diari As i pel que sembla, està quasi segur que no continuarà jugant amb el Llevant, de fet el seu representant ja li està buscant equip.
Jo crec que és un error no renovar-li, i pense que hauríen de fer un esforç tant ell com el Llevant per arribar a un acord.
Seria un bon fitxatge d'hivern.
-
D'aixo res. No pense que encara s'haja decidit res però el que passa és que el representatn vol moure la cosa per a vore si el Llevant traga i paga el que vol el jugador (cos que no farà).
El jugador renovarà si accepta el que li dona el club… o només un poquet més. El Llevant crec que no apujarà massa les xifres.
El que ha de fer Carpintero si vol que el Llevant puje l'oferta es fer una gran segona volta... aixi si que pujarà i no portant la cosa a la premsa. (A Cantarero ja no li va eixir la cosa be).
Per altra banda, a mi em parreix un jugador val.lid per a primera, espere que s'el queden, però no a qualsevol preu.
-
La cosa no la ha portat ell a la premsa. A més, a l'entrevista ho diu clar. No sent més tristor que l'habitual quan s'acava un cicle, però ell comprén l'actitut del club i, si finalment s'en va, serà sense cap rencor.
-
No la ha portat ell a la premsa? Hi ho diu en una entrevista? mhhh…..
Si ja va quedar clar que parlarien de la renovació a final de temporada... per qué es parla ara? Qui ho ha tret?
Si ell quan li preguntaren diguera que això es vorà a final d'any, seria no traure el tema; pero si entra... tu em diràs!!!
Repeteix: que jugue una bona segona volta i no haurà de sentir-se trist perque "s'acaba un cicle" (qui ha dit que s'acaba un cicle, ell?).
PD: Jo de totes maneres segueix pensat que Carpintero és un bon jugador per al Llevant en primera (si pugem, clar).