5 de Maig
-
ieehh! estavem.. a l'esquerra del recinte mirant als escenaris… just al costat de la barra del Casal del Cabanyal-Malvarrosa i la paradeta del Psan.. i estiguerem fins les 2 de la matinada... a meitat del concert d'Obrint Pas... perque els veïns començaren a tirar ous.. jejeje..
El producte estrela de la nit:

Hi hagueren tb granotes q s'acostaren a pillar la seua samarra…
Salutacions a tots aquells q vingueren...
-
moltissima gent a la mani