EL FUTBOL Y LA MADRE QUE LO PARIO
-
Un dia vaig fugir de Foroche perque feien de l'insult contra el madridisme la seua bandera. I un dia vaig fugir de Portalgranota pel mateix motiu, pero contra els xotos.
I un dia el Levante li guanya al Valencia 4-2.
En primer lloc (i per importancia)felicitar-vos per l'estada una temporada mes a primera divisio. I en segon lloc per la merescuda victoria.
I a vosaltres, els Soler, Sanchez Flores, Cañizares, Ayala i Albelda (pot ser em deixe algun nom). Felicitar-vos, si felicitar-vos pel vostre comportament. Per la vostra ma ferma i sabiduria a l'hora de dirigir el club; per la vostra ambicio a l'hora de dirigir una plantilla; per la vostra forma d'enfocar el final d'una carrera futbolistica; per la vostra elegancia a l'hora d'eixir d'un club que no mereix tindre un jugador axi a les seues files (no hi cap dubte); i a tu, David, que dir de tu… Millor me calle. Tingueres l'oportunitat de marcar tres gols. El primer el fallares davant Molina, pero als altres dos estigueres molt encertat, aixo si, a la porteria equivocada. Representes tot allo que no vull per al meu Valencia, i, com digueres un dia de Benitez (gracies per tot Mister), si te'n vas, bon viatge.
P.D.: no m'imaginava que una derrota contra el Levante me podia coure tant.
-
JA JA JA POBRET EL XOTET D'ALBALAT, CAGUEN LA MARE AA VORE SI MOS TORNEM A JUNTAR EN UN SOPAR. A PLORAR A UN ATRE LLOC.
-
Acostumat, acostumat, que l'any que ve hi haura mes.
-
q os jodan chotos de mierda q sois uno prepotentes y q este año os creiais q ibais a ser la ostia y mira los mismos titulos q el levante capulloss…..algun dia os despertais de vuestra nube si no os despertamos nosotros el sabado 9 de junio a las 22:30 en el campo del equipo de decano de valencia
LEVANTE U.D.4-Valencia C.F.2
-
Moltes gràcies per les felicitacions, XOTO D'ALBALAT.
-
si no hay nada mejor como bajarle los humos a la gente prepotente, aleeee al año que viene mas, y lastima que no se han quedado sin champions sino aun hubiese molado mas