Granotas
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos
    • Conectarse

EL FUTBOL Y LA MADRE QUE LO PARIO

Programado Fijo Cerrado Movido Levante UD
    6 Mensajes 4 Posters 401 Visitas
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • ? Este usuario es externo a este foro
      Invitado
      Última edición por

Un dia vaig fugir de Foroche perque feien de l'insult contra el madridisme la seua bandera. I un dia vaig fugir de Portalgranota pel mateix motiu, pero contra els xotos.
      I un dia el Levante li guanya al Valencia 4-2.
      En primer lloc (i per importancia)felicitar-vos per l'estada una temporada mes a primera divisio. I en segon lloc per la merescuda victoria.
      I a vosaltres, els Soler, Sanchez Flores, Cañizares, Ayala i Albelda (pot ser em deixe algun nom). Felicitar-vos, si felicitar-vos pel vostre comportament. Per la vostra ma ferma i sabiduria a l'hora de dirigir el club; per la vostra ambicio a l'hora de dirigir una plantilla; per la vostra forma d'enfocar el final d'una carrera futbolistica; per la vostra elegancia a l'hora d'eixir d'un club que no mereix tindre un jugador axi a les seues files (no hi cap dubte); i a tu, David, que dir de tu… Millor me calle. Tingueres l'oportunitat de marcar tres gols. El primer el fallares davant Molina, pero als altres dos estigueres molt encertat, aixo si, a la porteria equivocada. Representes tot allo que no vull per al meu Valencia, i, com digueres un dia de Benitez (gracies per tot Mister), si te'n vas, bon viatge.
      P.D.: no m'imaginava que una derrota contra el Levante me podia coure tant.

1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
      • DawidD Desconectado
        Dawid
        Última edición por

JA JA JA POBRET EL XOTET D'ALBALAT, CAGUEN LA MARE AA VORE SI MOS TORNEM A JUNTAR EN UN SOPAR. A PLORAR A UN ATRE LLOC. :-D

AMUNT LLEVANT!!!
        PROU DE CORRUPCIÓ ARBITRAL!!!

• M Desconectado
          MarceL
          Última edición por

Acostumat, acostumat, que l'any que ve hi haura mes.

2004-2005 A REVENTAR LA PRIMERA DIVISIÓ!

Invitado
            Última edición por

q os jodan chotos de mierda q sois uno prepotentes y q este año os creiais q ibais a ser la ostia y mira los mismos titulos q el levante capulloss…..algun dia os despertais de vuestra nube si no os despertamos nosotros el sabado 9 de junio a las 22:30 en el campo del equipo de decano de valencia
            LEVANTE U.D.4-Valencia C.F.2

• MirallesM Desconectado
              Miralles
              Última edición por

Moltes gràcies per les felicitacions, XOTO D'ALBALAT.

Invitado
                Última edición por

si no hay nada mejor como bajarle los humos a la gente prepotente, aleeee al año que viene mas, y lastima que no se han quedado sin champions sino aun hubiese molado mas

• First post
                  Last post