Real Madrid jugadors per al Llevant
-
Hola Granotes envista de que el vostres veïns no volen que els seus jugadors vagen al llevant, tots els jugadors qu'an fet el ridicul aquets any en el REAL MADRID els podrieu fitxar, a lo mijor en un equip xicotet en el cual no tindrien cap relevancia mostrarien tot el que porten dintre si mateix.
HALA MADRID l'any que ve la logica tornara a reinar en esta lliga i en EUROPA.
No al doblet dels XOTOS…......
-
Si tienes hambre, a mi me sobro ayer un poco de paella, pero tio a quien le quieres vender la moto.
-
Que fam ni que collons, ni que moto ni osties, si vos queixeu que els vostres veíns no es deixen jugadors, jo com a seguidor del millor equip de la terra (li pese a qui li pese) dic que podieu emportaros a tota eixa calanya que en el meu equip només que fa fastic i a lo millor en el vostre equip no donaria tant.
HAllllllllllllllllllllllllllllllllllAAAAAAAAAAAAAA MAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDRRRRRRRRRRIDDDDDDDD.
-
si si
y asi le pase como este año:
todos los k no keria,no valian pa el supermegacirco, toma golitos!!recuerdos de morientes, etoo, milito y una larga lista.
-
Home no crec perque el Llevant no te res a vore als equips en que jugen eixos jugadors. Son equips amb una trajectoria en la alta competicio, i clar el Llevant no te eixa categoria, i dubte que estigeren al mateix nivell.
Tambe dubte qu'els jugadors que as nomenat vullgeren jugar en el teu equipet.
jo crec que farien un paper com va fer MIJATOVIC o aixi.
-
pues pienso que no estaría mal que se viniera portillo
aunque deveríamos hablar del partido contra las palmas (el partido más importante de lo que llevamos de temporada)
-
Bonico, ves-te'n al foro xoto a cantar "Hala M…" i deixa'ns en pau ací...
-
Perque et molesta jo vaig moltisim al camp del Llevant i la majoria de la gent que esta per alrededor meu son tambe del REAL MADRID (millor equip de la terra li pese a qui li pese), i segun em comenten la majoria del cam oues. Cosa normal pense perque ser del REAL MADRID es un orgull inenarrable cosa que no ocurrix en cap equip del mon.
HALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLA MAAAAAAAAAAADDDDDRRRRRRRIDDDDDDDD.
-
Juaz que patético el canyamel, es un xoto haciendose pasar por madridista para que en vez de meternos con el xotencia nos metamos con el Madrid jajajajajajaja q patético eres tío. Te has equivocado de foro, los borregos crédulos están en un foro taronja.
-
@Levante1909:
Juaz que patético el canyamel, es un xoto haciendose pasar por madridista para que en vez de meternos con el xotencia nos metamos con el Madrid jajajajajajaja q patético eres tío. Te has equivocado de foro, los borregos crédulos están en un foro taronja.
Jo creo que es un madridista, sera el mismo apoyo el que ledas tu a tu madrid desde aqui, que el que le doy yo toda la vida a mi equipo en el campo, anda y que te den, pronto, muy pronto, cuando empecemos a quitar puntitos a esos equipos dejaremos de ser la gracieta de los de nuestro alrededor