Manipulació al C.P. Torrefiel
-
Avui al Col·legi Torrefiel s'han passat el matí posant l'himne dels xotos.El més greu és que es tracta d'un col·legi públic .Per descomptat m'he queixat, i m'han dit que era decisió de la Directora. És increïble.
Açò és per si la directora llig aquest missatge :
Article 14
Els espanyols són iguals davant la llei, sense que pugui prevaler cap discriminació per raó de naixença, raça, sexe, religió, opinió o qualsevol altra condició o circumstància personal o social.
-
increible, si a un institut ja comencen a ferlos borregos....
-
cuando subamos te llevas tu el himno y le dices k lo ponga!!!!!!!!!
-
Y si no lo ponen, les denuncias !!!!
-
ke kabrones, a mi casi me tiran del curro por no querer comer un trozo de tarta con el ecudo del xotencia.
-
yo hoy he llegado a la universidad y en clase, en la pizarra ponia: "vcf/campeones", y yo como no tengo ninguna necesidad dee aguantar a los borregos y las bakalaeras xot@s de mi clase, me he levantado y lo he borrado. Me he llevado alguna mala cara, pero, ¿por qué tengo que aguantarlos? que se pongan lo que quieran en los cristales de su casa!
Besos
-
Paciència.Soc mestre i en l´escola on treballe,pública per cert,si pugem ficaré l´himne del Llevant una setmana sencera.Al entrar,eixir,hora del pati…Bo,ja tinc un grup de xiquets practicant allò de...
"No volem cap que siga tarogeta,
no volem cap que siga del costat!!!