Julio Romero ha dit que Riganó está descartat
-
A la conclusió del partit es lo que ha dit Julio Romero, que lo de Riganó está prácticament descartat, que es molt difícil que es puga concretar el seu fixatge. A la pregunta de Carlos Ayats de si van a fitxar a un central ha dit que no, que están centrats en fitxar un cap d´avanter. Lo de Baronio tampoc pareix que a priori es vaja a cerrar.
Mala pinta te tot açó. I Villarroel a la Polinesia.
-
No ha dit descartat , pero si molt dificil

-
Cuasi, cuasi es el mateix, com no se si cabia ma faltat ficar el "prácticament" al títol del post.
Per cert, ¿algú ha escoltat les paraules de Riga cuan li han preguntat a la salida? Es que crec que no se si ha rajat contra l´equip. Carlos i Toni han dit que demá en "Sin Tregua" parlaran acerca d´aquestes paraules que ha dit Riga. Ha estat desafortunat pel que pareix.
-
Crec que a les cuatre de la vesprá per la 91.4.