Es la ultima oportunitat….
-
jo pense que este partit es la ultima oportunitat que tenim per a salvarmos, per aixo pense que tenim que estar a tope en el equip per lo menos en este partit, i magradaria que animarem amunto que hi hasga un bon ambient, i demanaria perfavor a la delegacio de peñes que ferem el mateix qeu el dia del sevilla de anar a parar el autobus, perque encara que forem 4 gats per lo menos els jugadors vegeren qeu no estaven sols.
hi ha que guanyar si o si!!
-
Estoy totalmente de acuerdo contigo. A todos nos gusta la primera division, asi que tenemos que aferrarnos a ella como sea. Lo de parar el autobus, estari bien,pero hay mucha gente desanimada, e iriamos cuatro como tu dices
-
LOs primeros partidos estubo muy bien,pero los resultados del equipo son las ganas que tienen los aficionados de animar.En la grada de animacion se nota.Los resultados del equipo malos,gente de grada de animacion poca.
-
Me temo que las oportunidades se esfumaron cuando perdimos con el Recre.
Ahora mismo el descenso a segunda y en global lo deportivo es lo que menos me importa.
Hoy en dia el Levante sangra por todas partes.
-
esta clar qeu el dia del recre pegarem un pas enrrere importantissim pero pense que si queda alguna opcio, pasar per guanyar al depor… i per aixo tenim que estar al costat del equip. i esta clar que si el euqipo no engancha a la aficio.. pero de totes formes hi ha que estar al costat de ells per lo menos este partit...
-
@granota roscna!:
esta clar qeu el dia del recre pegarem un pas enrrere importantissim pero pense que si queda alguna opcio, pasar per guanyar al depor… i per aixo tenim que estar al costat del equip. i esta clar que si el euqipo no engancha a la aficio.. pero de totes formes hi ha que estar al costat de ells per lo menos este partit...
estic fart d´apoiarlos i que ells es riguen de mi.
si anime el diumenge sera per passar el rato, no em donen confiança
-
rober, sas el qeu me pasa a mi??? cuan acudisc al estadi, entre en moltissima ilusio pero cuan isc sempre pense que estoc cabrons no se mereixen res, i el dilluns pense mateix, pero conforme pasen els dies vaig ilusionanme i semrpe pense.. esta semana es la que alsem el vol! i no cal que te diga el que pase quan juguem el seguent partit peruqe ja eu sas masa be… pero sas el qeu pense??? qeu el futbol es ilusio i si no tenim la iluiso ixa... pedrem la salsa de tot aso...
-
La última oportunidad ya pasó hace tiempo…
Saludos
-
Yo dije en su momento que el dia clave era el del Recre, que ganando ese partido y al Depor, tendriamos opciones, el dia del Recre fallamos y todo se desmorono. Yo no confio ya en milagros, pero bueno, voy a seguir yendo al campo a intentar hacer fuerza para ganar todos los partidos posibles, y si por una de aquellas suena la flauta, pues de categoria.
PD: Como ya tengo asumido el descenso, si luego llega el milagro la alegria seria mucho mayor.
-
en segunda ya stamos xq stos jugadores no van a jugar ni contra el depor ni contra el valencia ni nada. aora lo peor q puede pasar es q el hijo d pvta de villaroel nos quiera dejar donde nos encontro, en la miseria.
-
@granota roscna!:
rober, sas el qeu me pasa a mi??? cuan acudisc al estadi, entre en moltissima ilusio pero cuan isc sempre pense que estoc ***** no se mereixen res, i el dilluns pense mateix, pero conforme pasen els dies vaig ilusionanme i semrpe pense.. esta semana es la que alsem el vol! i no cal que te diga el que pase quan juguem el seguent partit peruqe ja eu sas masa be… pero sas el qeu pense??? qeu el futbol es ilusio i si no tenim la iluiso ixa... pedrem la salsa de tot aso...
pensava com tu, fins a aquest any.
animar?si, pero per passar el rato, per que no m´entren ganes o no se si es per q no me donen confiança