Puntuacion de los jugadores en el partido contra el Rayo
-
Mora: 2
Descarga:1
Alexis:2
Jesule:2
Pepinillos:2
Sandro:1
Tito:2
Limones:2
Jofre:3
Cuellar:1
Aganzo:2Rivera:3
Congo:1¿que opinais?
-
los mejores rivera, congo, mora y…jofre.
-
Jo intercanviaria les puntuacions de Cuellar i Aganzo. Pense que el primer ha estat a un bon nivell (com el conjunt de l'equip), mentre que Aganzo ha posat ganes però no ha estat gens afortunat, no ha sabut buscar ni una de les centrades de Jofre (IMPRESSIONANT JOFRE) i ha fet alguna filigrana d'eixes que només serveixen per a gastar temps, perdre el baló i posar negres als companys i a l'afició.
-
**Mora 2
Descarga 1
Alexis 3
Jesule 2
Pinillos 2
Tito 1
Sandro 1
Jofre 2
Limones 2
Cuellar 2
Aganzo 1Congo 3
Ribera 3**
-
Para mi los mejores Jofre, Rivera y Limones.
-
A mi me han gustado sandro mas que tito y cuellar mas que limones
la verdad es que limones menos el gol no ha hecho mucho
-
@Ramon 1909:
Descarga:1
Alexis:2
Jesule:2
Pepinillos:2
Sandro:1
Tito:2
Limones:2
Jofre:3
Cuellar:1
Aganzo:2Rivera:3
Congo:1¿que opinais?
YO CALIFICO ASI:
Descarga: 2
Alexis: 1
Rubiales: 1
Pinillos: 2
Tito: 1
Sandro: 1
Limones: 1
Cuellar: 1
Aganzo: 0
Jofre: 3Rivera: 3
Congo: 1
Carpintero: s.c.así si que subimos a 1ª
¡¡¡macho llevant!!!
-
@D.Aganzo:
A mi me han gustado sandro mas que tito y cuellar mas que limones
la verdad es que limones menos el gol no ha hecho mucho¿Que Limones no ha hecho mucho? Creo que hemos visto un partido distinto. ¿De quien es la asistencia en el gol de Congo? (por ejemplo) … así que eso de que menos el gol no ha hecho mucho ... como q no
-
Limones ha estat regular en la primera part, ha participat però amb poca profunditat, perquè no ha intentat ni una sola vegada un 1 contra 1.
En la segona part molt millor i, sobretot, em quede amb l'excel.lent canvi de joc de Cuellar, que controla Limones, se'n va del defensa, xuta molt bé i el porter fa un paradóA vore si s'anima i repeteix moltes vegades com en la segona part del rayo.
-
JOFRE-3
RIVERA-3
LIMONES-3TITO-1
SANDRO-1CUELLAR-2
JESULE-2
-
Els demes tots normal
-
he estado pensando sobre lo de limones y acepto que me he equivocado.Lo que pasa es que hay muchos balones que por no meter la pierna Limones los perdemos,o no?
-
JESULE = 10