IE QUE PASA NO ANEM A ANAR EN MASSA A XEREZ O QUE???
-
Res, que estic veient molts que no volen perdres la festa de Valencia, pero jo no em vull perdre l'ascens en directe aixo ho tinc clar. A mes si pujem el dissabte o no, l'avio del llevant vindrá diumenge per la vesprada, osiga que TOTS podrem estar alli.
M'agradaria que es vejera una marea grnota en xerez, perque aço es històric i s'ho mereix. Aixi que als indecissos, que s'animen collons!!!!
Anem a XEREEEEEEZ!!
-
EN AVIÓN, EN TREN, EN COCHE, ANDANDO O EN EL DELOREAN…
A XEREZ!!!
VAMOS A QUEDAR CON LA AFICIÓN DEL CÁDIZ A VER SI VENEN ALGUNOS A XEREZ
-
@Ramon 1909:
Res, que estic veient molts que no volen perdres la festa de Valencia, pero jo no em vull perdre l'ascens en directe aixo ho tinc clar. A mes si pujem el dissabte o no, l'avio del llevant vindrá diumenge per la vesprada, osiga que TOTS podrem estar alli.
M'agradaria que es vejera una marea grnota en xerez, perque aço es històric i s'ho mereix. Aixi que als indecissos, que s'animen collons!!!!
Anem a XEREEEEEEZ!!¿ESTAS SEGURO DE QUE VUELVEN EL DOMINGO???
EN ESE CASO SI QUE NO HAY NINGUNA DUDA, A MI ME ENCANTARIA VERLO EN DIRECTO… TODOS A XEREZ!!!!
-
no siempre es querer,por querer me iria ya a jerez a esperarlos.pero el domingo le explicais a mi jefe por que no voy a currar,a ver si cuela.
!!!!!!!!PANTALLAS EN EL NOU ESTADI YA!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!YA ESTAMOS EN PRIMERA!!!!!!!!!!!!!!!
-
yo me piro a xerez
-
ACABO DE ENCARGAR 15 TRACAS PARA JEREZ, ME VAN A COSTAR CON ALGÚN CHANCHULLO 25 EUROS, PERO LO MÁS IMPORTANTE ES QUE MIS AMIGOS QUE SE VAN A DESPLAZAR VAN A LLEVAR OTRAS 15 CADA UNO. EN FIN FOREROS, OS ACONSEJO QUE VAYAIS A JEREZ PORQUE NO VA A TENER DESPERDICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AMUNT LLEVANT!!!!!!!!!!!
-
a Xereeeeeez