En otros campos nos miran como candidatos al ascenso
-
Pues yo quiero ver al Levante UD en el lugar que merece el club y su afición,en la primera división.No entiendo eso de "con esta directiva no quiero estar en primera" ¡coooño! pero si es que en segunda tenemos la misma directiva.¿que prefieres,estar en primera con una directiva mala o estar en segunda con la misma mala directiva? que se lo digan al atletic,que tuvo que soportar a un elemento como Gil,a ver cuantos hubieran dicho"prefiero la segunda con Gil que la primera con el mismo.
-
@Vicent Peris:
Jo, de moment subscric allò que ha dit Negu. Tal vegada dins de 7 o 8 anys canvie d'opinió. I discrepe de "mediaMark/Boro"
Y por que me dices mediamarkBoro?
-
@Vicent Peris:
Jo, de moment subscric allò que ha dit Negu. Tal vegada dins de 7 o 8 anys canvie d'opinió. I discrepe de "mediaMark/Boro"
¿Cual es el slogan de mediamark? "Yo no soy tonto"
-
@Vicent Peris:
¿Cual es el slogan de mediamark? "Yo no soy tonto"
Gracias levantifossi
-
tb venden camaras de video,eso igual te interesa
-
si esta la concursal puesta y subimos se generarian buenos ingresos,y esos serian para pagar deudas,no para la banda del empastre,solo con los ingresos televisivos serian 13-14millones de euros.
-
tb venden camaras de video,eso igual te interesa
Ah,no lo sabia,si son baratas me comprare una.
-
-
Las cosas como son, la única sección del Levante que no nos suele fallar es la del femenino.
Son las que le ponen más cojones.
-
si subimos empezaria a llenarse el campo de xotos.
-
@TOMMASI:
@Vicent Peris:
porque le tienes que llamar mediamark al chico????creo que el no se a metido contigo verdad?
nadie quiere ver al Levante en primera con la directiva que tiene,pero de hay a desear que no suba mas a primera,pues vaya,dejais mucho que desear,la verdad…....És increïble que el Sr. Boro li diga sense més "tonto" a Negu i tu ho trobes correcte i jo, ja que Boro afirma que l'altre és "tonto", és a dir, en pasiva afirma que ell no ho és, li diga "mediamark" els de "yo no soy tonto" irónicament per què se n'adone que ha insultat sense motiu, tu t'ofengues. Tal vegada és que com estàs "viendo como Dios hace banderas españolas" (vore l'ubicació) l'intelecte no et done per a més i només trobes ofensiu allò que parcialment t'interessa.
-
@TOMMASI:
@Vicent Peris:
porque le tienes que llamar mediamark al chico????creo que el no se a metido contigo verdad?
nadie quiere ver al Levante en primera con la directiva que tiene,pero de hay a desear que no suba mas a primera,pues vaya,dejais mucho que desear,la verdad…....Dejalo…se ve que se aburren en su secta...
Disculpa que tardara en contestar Boro però no puc entrar molt asovint per questions laborals i personals. Allò de Mediamark ja te l'han dit, no em pareix correcte que sense més, sense argumentar insultares a Negu, com diguent "tot el que no pense com jo, és tonto" i jo compartia argument amb Negu, és a dir m'estaves qualificant igualment.
Respecte a la secta, ara et pregunte jo, ja que el món d'internet me n'és relativament nou. A que et refereixes?.
Si ho dius per la Penya Tòtil (de la qual duc l'escut) no sóc de la penya, però vaig descobrir la seua web arran de mirar per internet allò de la Copa de la República i m'agradà moltíssim tot el que havien fet i per això la meua xicoteta contribució. És més, vaig descobrir aquest fòrum per l'enllaç que tenen allà en "vincles d'interés". Que són una secta? per què?
Ho dius per altra cosa que desconec?.
-
Amigo Vicent, mezclar la política con el deporte nunca me ha hecho gracia, y tú quieres provocar.
-
Amigo Vicent, mezclar la política con el deporte nunca me ha hecho gracia, y tú quieres provocar.
Ets un poc parcial no Sevi?.
El que du un avatar que no té res a vore amb el Llevant és Tomassi.
El que posa en "ubicació" coses que no tenen a vore amb el Llevant és Tomassi.Si provocar és reflexar el que ell posa en ubicació …..
Fins i tot, ell es qui es dirigeix a mi inicialment.
i reitere l'objectiu del post, jo particularment no crec que ens consideren per ahí com aspirants a res, independentment del que puga opinar algun afeccionat en concret d'algun equip. Encara es veuen com un equip antipàtic gràcies a Villarroel i ens costarà llavar l'imatge. De nivell futbolístic enguany, en la majoria de foros futbolístics, ni es veuen per dalt ni (per sort) per baix.
-
Ieee tranquils …....... que el món no s'acaba.