CON NUEVOS PROPIETARIOS…
-
joder q asco,cuanta gente negativa…no soportaria vivir el dia a dia cn vosotros,un poko d ilusion q de rajar y rajar siempre estareis a tiempo!!! x cierto el LEVANTE UD NO ES PEDRO VILLARROEL,ES UN CLUB DE FUTBOL QUE EN 2009 CUMPLE 100 AÑOS...X SIMPLE HONOR A ESTA ENTIDAD DEBERIAIS SACAROS EL PASE
PEDRO MUERETE!!
-
Hay gente que prefiere que muera el club ademas de pedro y cia…
-
Es nota que després de tants anys alguns encara no conegueu la idiosincràcia granota. En el Barça hi ha més de 100000 socis. D´ells, moltes temporades cada partit en falten al camp més de 50000- si he dit bé, 50000. Van o no van al camp. però deixar de tindre el carnet de Soci? Mai! Dic el Barça per ficar un dels exemples MÉS EXTREMS- en contrari al nostre- però hi ha molts exemples similars en altres escales. Els xotos? Els granotes- molts , no tots- no diuen allò de :" en quan puga em trauré el passe.." sinó que diuen: " a la mínima deixaré de traure´l..."Jo tinc tres passes a ma casa. Un no el gaste mai. L´altre va mon fill quan pot- no va per motius laborals- i el tercer és el que utilitze jo. Per a mi és un orgull tindre´ls. I clar que em costen diners. Sé que este és un tema delicat i opinable, faltaria més. Però el que no és trau el passe- llevat d´alguns casos concrets- no és un granota de debó. No vull molestar ni ofendre als qui no se´l trauen. Però és la meua opinió.
Salutacions!+1 ,molt ben explicat!!
-
dejar que cada uno haga lo que quiera,si quieren sacarselo que se lo saque y si no quieren ir que no vayan,yo me saco el mio y voy en los buenos y malos momentos y no me preocupo de si vienen mas o menos
-
Pot ser que per no suportar escombraries com aquesta
per la qual haja gent que no es traga l'abonament
-
-
És millor una sola ideologia veritat? la teva!!! I la dels teus palmeros. Mira que no estas tan lluny de Villarroel ,qui segueix les meves creences és l'autentic granota i valencià, qui discrepa de la meva manera de ver les coses és rata subnormal, tu mateixa t'has retratat.
Sóc membre d'aquesta penya i orgullós de ser-lo.
-
Todas las excusas son buenas para no sacarse el pase o no ir al campo,pero lo de escudarse en quien lleve el club o no, para no ir a ver a tu ekipo es muy triste….
-
Que vols nano? en doneu fàstic els valencians catalanistes. Es la meua opinión al respecte. Que m'he retratat? pot ser, em declare anticatalanista, això és dolent?, sóc valencià, no català, i no vull que la meua terra que és València, siga catalana mai, així que les vostres banderetes catalanistes, em fan fàstic. No sé quines palmers parles, o és que tot el qual no pense com tu és el meu palmer?
-
Que vols nano? en doneu fàstic els valencians catalanistes. Es la meua opinión al respecte. Que m'he retratat? pot ser, em declare anticatalanista, això és dolent?, sóc valencià, no català, i no vull que la meua terra que és València, siga catalana mai, així que les vostres banderetes catalanistes, em fan fàstic. No sé quines palmers parles, o és que tot el qual no pense com tu és el meu palmer?
que et donem fastic , em sembla correcte i respectable ,però de ahi a generalitzar i posar-nos com motiu de la no renovació de passes , va un món .
-
Es nota que després de tants anys alguns encara no conegueu la idiosincràcia granota. En el Barça hi ha més de 100000 socis. D´ells, moltes temporades cada partit en falten al camp més de 50000- si he dit bé, 50000. Van o no van al camp. però deixar de tindre el carnet de Soci? Mai! Dic el Barça per ficar un dels exemples MÉS EXTREMS- en contrari al nostre- però hi ha molts exemples similars en altres escales. Els xotos? Els granotes- molts , no tots- no diuen allò de :" en quan puga em trauré el passe.." sinó que diuen: " a la mínima deixaré de traure´l..."Jo tinc tres passes a ma casa. Un no el gaste mai. L´altre va mon fill quan pot- no va per motius laborals- i el tercer és el que utilitze jo. Per a mi és un orgull tindre´ls. I clar que em costen diners. Sé que este és un tema delicat i opinable, faltaria més. Però el que no és trau el passe- llevat d´alguns casos concrets- no és un granota de debó. No vull molestar ni ofendre als qui no se´l trauen. Però és la meua opinió.
Salutacions!+1 ,molt ben explicat!!
+2 luego si el cub desaparece que medite los errores que ha hecho,y que se saquen el Abono de los xotos,por que vamos
-
los pasistas ya cansais siempre con lo mismo,el ke kiera ke se lo sake y el ke no,ke no se lo sake,pero ya esta bien de dar lecciones de levantinismo,o ke se morira el levante,si se muere sera por la pesima gestion,no porke yo o zapater no nos gastemos 150 euros de un pase
-
A mi me sembla que no, perque jo no entenc eixa escuda de… "asta que no senvaja eixa gent jo no me traure el pase" perque jo, mane qui mane, tots els fins de semana tinc moltissima ilusio en anar avore el llevant
-
jo tb podria decir ke los ke se sacan el pase son complices de villarroel y su sekito y kedarme tan ancho
-
Es un tema que me la trae bastante floja(los nacionalismos) pero me llama la atención que siempre seais los mismos los que intenteis coartar la libertad de los demás, a mi lo que me haria retraer de sacar el abono es que mucha gente pensara como tu
afortunadamente no es asi