NOTICIA BUENÍSIMA
-
Dilo todo todo todo, y que sepan como somos los de Levante!!!
a ver que día hacen algo asi en un madrid, barça o valencia…
Por cierto canal nou dice que... "¿el levante...? ¿ eso que es?" C9=Hijoputas
-
ya me llamaron!
me hizo una entrevista el presentador del programa en valenciano/catalan (empece a sudar y todo), y me dijo que pondrían algun corte esta noche, que no me podrían decir la hora exacta pero que esta noche contaban la historia, la de este foro y la de virginia y la de su viaje a valencia.
PD- me grabaron y saldrá mi voz esta noche por la radio! en valenciano, que no soy valenciano parlante ni mucho menos, ya vereis como se me nota con la voz temblando de los nervios
PD2- es en el 106.3 de Fm de 12 a 1 o 1 y media.
-
Que cracks que son en ixe programa, el meu germà a parlat varies voltes en directe en ixe programa.
Explicalis tambe que els valencianistes son xotos
-
david!m àlegre moltisiim el teu interes per portar el llevantinisme a tot arreu i que damunt hages fet un esforç de parlar-los en valencia quan no eres valencianoparlant!!les meues felicitacions i a seguir aixi!
-
muy bien hecho, eso está muy bien, muy buena idea, que se enteren en cataluña también de lo que significa ser del levante.
yo estoy ahora con radio9 pero luego pondre cataluña radio a ver si oigo algo.
Haciendo grande al levante!
-
david ets un crack
-
Yo acabo de mandar un emilio a Andreu Buenafuente Hablandole de nuestro ascenso y pidiendole ke haga mencion en su programa,Una altra cosa, ya veremos el martes alas 22.00 en tv3
-
es verdad, estaría bien mandar emails a las radios y televisiones para informarles de nuestras historias, yo estoy oyendo la catalana y aun no dijeron nada, se ve que nos pondrán al final del programa
-
es verdad, estaría bien mandar emails a las radios y televisiones para informarles de nuestras historias, yo estoy oyendo la catalana y aun no dijeron nada, se ve que nos pondrán al final del programa
-
estoy escuchando el "no ho diguis" (106.3 F.M),a ver que dicen
-
parece que hoy no lo ponen, porque me acaban de mandar esto:
Hola David,
t'escric del 'No ho diguis a ningú' per informar-te que segurament parlarem
del tema que porteu aquest dijous, ja que avui dimecres el programa està
molt farcit tenint en compte la roda de premsa del màxim accionista de
l'Espanyol, José Manuel Lara, el secretari d'esport de la generalitat, Rafel
Niubò, el bàsquet, etc..
Espero que ho entenguis.
Gràcies
Equip del no ho diguis a ningú.bueno, pues esperaremos a mañana. chao
-
parece que hoy no lo ponen, porque me acaban de mandar esto:
Hola David,
t'escric del 'No ho diguis a ningú' per informar-te que segurament parlarem
del tema que porteu aquest dijous, ja que avui dimecres el programa està
molt farcit tenint en compte la roda de premsa del màxim accionista de
l'Espanyol, José Manuel Lara, el secretari d'esport de la generalitat, Rafel
Niubò, el bàsquet, etc..
Espero que ho entenguis.
Gràcies
Equip del no ho diguis a ningú.bueno, pues esperaremos a mañana. chao
haber visto este mensaje antes… estuve escuchando e programa y les juroq casi como que no entendí nada
Bueno, a oirlo mañana
Yo tb ya les mandé mi mail, y por mi parte, me queda hacerlo en los medios de aca
besos
Vir
-
Eiiii e-milis a l'Andreu, no és una idea dolenta, no.
-
Collons,missatge per demanar disculpes i tot. Sort has tingut si haguera sigut radio 9 ens hagueren enviat a fer la mà i prou
-
Jo puc certificar, que en catalunya ràdio, tant jordi Basté (No ho diguis a ningú) com l'equip de futbol a Catalunya ràdio (En Quim puyal, Ruth Vilà, Ricard Torquemada …) tenen moltes ganes de que el Llevant puge a primera...
Es més desde la jornada 25 de primera no hi havia partit del Barça que no comentara algo del Llevant ( i ho puc provar perque tinc totes les transmicions baixades ), m'imagine que tindrà molt que vore l'amistat que els unix amb Ferran Torrent, qui, per cert, la setmana passada estava de convidat estrella al`programa d'Albert Om, a la TV3 i també parlà del nostre equip, a més d'explicar mes d'una vegada l'història dels xotos i els granotes....Com també feren al partit Llevant-Barça de la copa, o siga que els del Barça ja saben que valencianista=xoto.