Falta d'ambició…
-
No comprenc el conformisme de Luis Garcia, que per cert s'ha traslladat a una gran part de l'afició. És cert que ha fet una bona temporada i, a pesar de les importantíssimes lesions, ha consolidat un bon equip fet apressa i correguda en retals d'uns atres equips. El seu mèrit és immens, pero no comprenc a que ve tirar la tovalla quan encara falten 27 punts per disputar. En 22/23 punts pràcticament segur que estaríem en Primera. Sé que és pràcticament una quimera, pero si ya no nos juguem res, ¿per qué no intentar-ho en totes les forces?
Els 5 pròxims partits són completament factibles per a la victòria: Celta, Albacete i Còrdova fòra i Alacant i Salamanca en casa. Imaginem que els guanyàrem els 5. Nos posaríem en 64 punts, a falta de 4 partits, els últims, dels quals 3 els juguem en casa (Rayo, Elig i Les Palmes) i un fòra (Real Societat).
Posats a no jugar-nos res, per qué l'entrenador no mentalisa a la plantilla per a intentar-ho, en conte de llançar mensages de que ya està tot fet. ¿No s'han vist coses més difícils en el món del fútbol? No oblidem que l'any de l'ascens en Lleida a estes altures portàvem pràcticament els mateixos punts q ara……… I aquell any pujàrem.
¿Recordeu l'espectacular primera part contra el Xereç? Si l'equip torna a jugar en eixa ambició, ¿no és capaç d'aspirar a qualsevol cosa?
Tot l'any han estat dient: primer els 50 punts i després a mirar cap amunt. Ara és el moment de mirar cap amunt. Mentres siga possible. I encara ho és.
El fútbol és un estat d'ànim… Sr. Luis García, faça el seu treball. I no tire la tovalla fins q no siga el moment. Vosté és responsable de l'estat d'ànim de plantilla i afició. Intente-ho. És la seua obligació…
-
Si no és tirar la tovallola: és simplement preguntar-nos si tenim una estructura i estem a la situació idònia per a estar en Primera. Com a club profesional, no.
-
Totalment d'acord amb tu. No hi podem perdre res intentant-ho.
-
Estoy con Lorant, no veo capacidad ni infraestructura para estar en Primera. Vayamos pasito a pasito y haciendo las cosas bien. Prefiero disfrutar la Segunda como este año que morirme de asco en Primera como la temporada pasada.
Y en cuanto a las declaraciones de Luis, creo que la mayoría de entrenadores siguen esta estrategia para quitarse presión. Si estuviéramos a menos puntos, seguiría diciendo lo mismo.
-
Hay que puntuar con bastantes puntos,yo digo que con 7 victorias más subimos,pero creo que es una verdadera Utopia.
-
@antonio7647:
Hay que puntuar con bastantes puntos,yo digo que con 7 victorias más subimos,pero creo que es una verdadera Utopia.
Tenemos que ganar nosotros y que los de zona de ascenso pierdan esos partidos,que no va a pasar.Para la nula pretemporada y lo tarde que se ficho es una azaña conseguir la permanencia a falta de 9 jornadas.Como ha dicho otro con la crisis social y financiera en la que estamos inmersos,este club no esta en condiciones de competir con dignidad en Primera para descender inmediatamente.Es mejor quedarse en Segunda y subir dentro de 2 o 3 temporadas.Se vende mucho humo creyendo que tenemos plantilla con la suficiente calidad para pelear por el ascenso este temporada.Siento decir esto.
-
Aunque sea casi imposible subir, por lo menos tener emoción el resto de la temporada, luchar por quedar lo mejor posible, no conformarnos con la salvación..
-
Aunque sea casi imposible subir, por lo menos tener emoción el resto de la temporada, luchar por quedar lo mejor posible, no conformarnos con la salvación..
Al empezar la Liga vote que el objetivo era la permanencia que hubiera cogido si me la dan en Agosto.Me conformo y me alegro por ella.Dejen de vender humo por favor que solo sirve para despues decepcionarse por un objetivo que no podemos alcanzar.
-
Lancastrian: no es tracta de vendre fum. Ya he dit q és molt difícil. Ademés de ser del Llevant i de la dosis d'adversitat i de resignació que això ya representa, m'agrada el fútbol i vore guanyar al meu equip. Lo únic q dic és que queden 9 partits i espere, com a soci que paga el seu passe, que es deixen la pell i vagen a guanyar TOTS els partits; i no q es dediquen a jugar sense cap intensitat, com contra l'Osca. Vullc anar a Orriols en ilusió i ensomiar fins que siga possible. I si la plantilla i els entrenadors són bons professionals haurien de fer lo mateix. Per ad açò cobren ells i per ad açò paguem nosatres.
Una cosa distinta és lo q planteja Lorant de si estem preparats. El nostre futur està plagat d'incògnites. M'estime 100 voltes més jugar en Primera en un equip fet en la base d'este i uns atres del planter, en el mateix presupost que tindríem en 2ª —i en tots els ingressos extra que representa jugar en 1ª— que fer-ho en 2ª. ¿Hi ha algun llevantiniste, sincerament, que no es tornaria boig d'alegria, si pujàrem a 1ª?
Que ho intenten fins al final i que ens mantinguen certa ilusió. És lo únic que demane.
-
Al empezar la Liga vote que el objetivo era la permanencia que hubiera cogido si me la dan en Agosto.Me conformo y me alegro por ella.Dejen de vender humo por favor que solo sirve para despues decepcionarse por un objetivo que no podemos alcanzar.
Pero entonces te da lo mismo qedar octavo qe decimo qe doceabo? Porque entonces me diras la emocion que tendran los partidos ahora..
-
Pero entonces te da lo mismo qedar octavo qe decimo qe doceabo? Porque entonces me diras la emocion que tendran los partidos ahora..
Hay jugadores que en estos ultimos 9 partidos lucharan por hacer buenos partidos para que el club les renueve el contrato.Seguiremos viendo a los jugadores comprometidos.Del filial podran dar minutos a nuestros jovenes valores que tendran mucha hambre para jugar bien y subir al primer equipo la proxima temporada.
-
no,pero quedar contra más arriba mejor,me gustaría quedar septimo o sexto,en vez de octavo,noveno o décimo
darnos una alegria,después de tantas desilusiones
-
los partidos se ganan en el campo y se luchan en el campo, a ver que presupuesto tiene el numancia en primera o el sporting y luchan dignamente entre los grandes sin necesidad de despilfarrar la milllonada que despilfarró el cerdo de villaburdel para luego hacer el ridiculo en primera.
tenemos estadio, tenemos entrenador, tenemos contrato de televisión(que en 1ª es muy distinto que en 2ª), tenemos un 60-70% de plantilla aprovechable(y algunos jugadores cedidos que se pudieran sacar).
lo que desgraciadamente no tenemos es una afición grande en número(se la han cargado) y desgraciadamente bastantes de los que son socios y dan la cara y van al campo son unos pesimistas de la leche(cosa que entiendo), joer nos hace falta chispa, alegria, ganas de creer en algo, que el futbol, al final es un juego. No se si subiremos, va a ser un ascenso carísimo, pero si lográramos llegar a 70 puntos, aunque no se subiera, sería una temporada enorme,impresionante. De hecho, ya es una muy buena campaña, que en verano hubieramos firmado estar así en estos momentos, pero soñar es gratis y jugar en primera con gente profesional rigiendo el club, rentable.
-
La temporada que viene,hay que hacer una buena promoción de abonos,para ver si se consiguen aumentar la masa social,hasta lo más de 6800 abonados