GRACIES VIRGINIA, GRACIES LEVANTE
-
No aconseguisc recuperar-me. No ho entenc. Per qué? Per qué?…
Ahí estaven tots els "borregos" botant, cridant i llançant proclames contra el Madrid fa dues setmanes. Però el dimarts no. El dirmarts tots a casa. Se n'anava el millor entrenador de la nostra història, en la meua opinió per culpa dels impresentables consellers i "la millor afició del món"??? no fa res.
I després de perdre la il·lusió pel teu club altra volta, aparegué l'esperit de la Virginia. L'esperit d'una família feta afició. D'una afició que és una família.
En moments com els que he passat esta setmana me done conter de que soc única i exclusivament xoto perque sent el ferro molt dintre de mi, però si el futbol és il·lusió l'unica cosa que puc fer és agraïr la dosi que m'ho subministrat esta setmana amb l'ascens inminent i sobre tot amb el que ha passat amb el viatge de la Vir.Gràcies Virginia, gràcies Levante.
-
Senyor xoto d'Albalat :
T'esperem al sopar de foreros , amb la VIR , el CABANYALERO EXILIAO y molts altres.
-
que alguien me lo ponga en castellano plis!!!!
asis mis amores, les prometo qeu cuadno me vaya a alla voy a aprender valeciano.
-
@XOTO D'ALBALAT:
No aconseguisc recuperar-me. No ho ….. ........gràcies Levante.
No consigo recuperarme, no lo entiendo, porque? porque?…
Ahí estabamos todos los corderos (borregos/xotos n.t.) botando, pegando gritos y lanzando proclamas contra el Madrid hace dos semanas. Pero el martes no. El martes todos a casa.
Se iba el mejor entrenador de nuestra historia, en mi opinión por culpa de los impresentables directivos y, "la mejor afición del mundo"??? no hace nada?.
Y después de perder la ilusión por tu club otra vez..., apareció el espíritu de Virginia. El espíritu de la familia hecha afición. De una afición que és una familia.
En momentos como los que he pasado esta semana me doy cuenta que soy unica y exclusivamente "xoto" porque siento el hierro muy dentro de mi, pero si el futbol es ilusión la única cosa que puedo hacer es agradecer la dosis que me habeis suministrado esta semana con el ascenso inminente y sobre todo con lo que he visto del viaje de Virginia.Gràcies Virginia, gràcies Llevant UE.
-
@Xavier:
@XOTO D'ALBALAT:
No aconseguisc recuperar-me. No ho ….. ........gràcies Levante.
No consigo recuperarme, no lo entiendo, porque? porque?…
Ahí estabamos todos los corderos (borregos/xotos n.t.) botando, pegando gritos y lanzando proclamas contra el Madrid hace dos semanas. Pero el martes no. El martes todos a casa.
Se iba el mejor entrenador de nuestra historia, en mi opinión por culpa de los impresentables directivos y, "la mejor afición del mundo"??? no hace nada?.
Y después de perder la ilusión por tu club otra vez..., apareció el espíritu de Virginia. El espíritu de la familia hecha afición. De una afición que és una familia.
En momentos como los que he pasado esta semana me doy cuenta que soy unica y exclusivamente "xoto" porque siento el hierro muy dentro de mi, pero si el futbol es ilusión la única cosa que puedo hacer es agradecer la dosis que me habeis suministrado esta semana con el ascenso inminente y sobre todo con lo que he visto del viaje de Virginia.Gràcies Virginia, gràcies Llevant UE.
Gracias Xavier!!!!
XOTO de ALBALAT, no tenés que agradecerme nada a mi… ellos, mi familia granota, es la que vale ORO.. y del bueno!
Saludos