Descarga podría acabar en el Real Unión
-
Mucho traidor mucho no se que, pero todos llorando porque con el villarreal no hubo "germanor"…
+1
-
Mucho traidor mucho no se que, pero todos llorando porque con el villarreal no hubo "germanor"…
Quien conoce esa palabra? Es del diccionario cabra-xoto? Eso mejor se lo preguntas al Soriano.
-
La palabra igual solo esta en el diccionario ese, pero es el mismo acto que el del dia del Athletic, y por tanto, no podemos medir los mismos actos por distintos raseros conforme nos interese o no. Si esta mal dejarse perder, esta mal tambien que nos dejen ganar.
-
La palabra igual solo esta en el diccionario ese, pero es el mismo acto que el del dia del Athletic, y por tanto, no podemos medir los mismos actos por distintos raseros conforme nos interese o no. Si esta mal dejarse perder, esta mal tambien que nos dejen ganar.
Eso muchos no lo quieren ver…
-
Eso yo lo veo xo a mi me la pela lo que haga Etxebe y el resto de vascos con grupo sanguineo "superior".
A mi me importa lo q hizo Descarga y el resto de usureros y traidores al escudo que "defendían".
-
Ya ha fichado.
-
IÑAKI DESCARGA AL REAL UNION DE IRUN,MENTIROSO Y ASQUEROSO!PUDRETE DESCARGA
-
jejeje el año que viene lo tendremos de buelta por aqui, o aromejor se sanciona aposta o dice que esta lesionado no me estrañaria.
-
LIGA ADELANTE | REAL UNIÓN
Iñaki Descarga regresa a España para jugar en el Real UniónPedazo de escoria humana…
Muerte a Descarga
-
Bien!! Celebremos que el maletinero regresa a España, y encima podamos despacharnos a gusto con él!! No podias acabar sino en tu pueblo!! Escoria!! Encima es que ya esta confirmado!! Que pasa que en Varsaw hacia frio, cabrón!!
VUELVE AL CLUB DONDE EMPEZÓ SU CARRERA PROFESIONAL
Iñaki Descarga se convierte en el primer fichaje del Real Unión de Irún- El central procede del Legia de Varsovia polaco.
El defensa Iñaki Descarga se ha convertido en el primer fichaje del Real Unión de Irún para la próxima temporada, al alcanzar un acuerdo con el club por un año con la posibilidad de ser prorrogado una segunda campaña.
El equipo ha anunciado hoy, en una nota de prensa, el regreso de Iñaki Descarga al club en el que inició su andadura profesional en los años 90, de donde pasó al Osasuna (96-99), Eibar (99-00), Levante (2000-2008) y Legia de Varsovia de Polonia (2008/2009).
El veterano defensa, de 32 años, natural de Irún, vuelve por tanto al equipo que le vio crecer y en el que podrá jugar tanto de central como de lateral, dos puestos que el conjunto tiene la intención de reforzar de cara a la próxima temporada.
Firma por un año con opción a uno más
-
sin animo de dar ejemplo a ninguno ni defender a descarga ,reconociendo que lo del bilbao estuvo muuuy mal,tampoco me parece bien que se le insulte con tanto desprecio caundo todos hemos cometido errores de los que nos tenemos que arrepentir y en el tiempo que estuvo en el levante hizo muchas cosas por el club,por las peñas y con la aficion siempre se porto bien ,aunque comprendo que cada cual es muy libre de opinar y lo de bilbao es grave creo que hay que sopesar las cosas buenas y malas….no busco polemica sino dar mi opnion
-
Ostras, algunos desde luego que os pasáis. No se puede ser tan radical, hasta el punto de desearle la muerte, insultarle, etc, etc.
No hay que ser tan extremistas. Con sentir indiferencia hacia él creo que ya es más que suficiente. Yo no estoy por la labor ni de aplaudirle ni por la de insultarle, indiferencia y "prou".
Genial y muy respetable. Pero encima de todo lo que hizo, las grabaciones, no reconocer los hechos y demas. Fuera ese tio, y con 32 tacos no se le espera mucho futuro ya. Que no le den un cargo en el Irún, por favor!! Hundirlo en la miseria!!. Que con lo que gano del partido del bilbao, ya tiene para vivir varios años!!
-
He tardat a participar en aquest "hilo" perquè durant molts anys Descarga va ser molt més que un jugador important del Llevant, significava un símbol d'allò que de veritat havia de ser un esportista d'elit. Eixemple de punt d'honor, entrega i professionalitat. Per tot això, Descarga, es va guanyar el sobrenom del "Gran Capitán" i es va guanyar l'apreci i l'admiració de tota l'afició.
Es veritat lo que diu algun forero més amunt de l'afició i les penyes, (Descarga va estar-hi al sopar d'inaguració de la meva penya junt al que llavors era el nostre president, i esperem que prompte puga tornar a ser-ho (almenys així diuen algunes fonts que existeix alguna posibilitat), Antonio Blasco).
Però tot això no fa sinó empitjorar la seua situació. Com diuen els castellans "Agua pasada no mueve molino". I es una veritat com un temple. Descarga, sinó hagues sigut per lo de Bilbo, haguera pogut passar als llibres de història del Llevant amb honors, però això ho va cagar tot. Quan fas un acte tan lleig, tan il·legal, tan il·legítim, tan antiesportiu, no pots pretendre que el teu passat t'avale; ans al contrari, el teu passat t'acusa més encara, perquè estas fent tot el contrari per allò pel que t'havies significat, i de quina manera, durant tota la teva etapa al Llevant.
Es per això que quan torne al "Nou Estadi" (per mi sempre serà així), el xiularé, no no més perquè va ser antiesportiu, sinó perquè ens va defraudar a tots els llevantinistes que van creure que ell era diferent a tota la colla de mercenaris que va plagar el nostre club a l'època del tito, i això es el pitjor que pot fer algú, defraudar a la gent que confia en tu.
Pel demés, només ratificar el que diu algun forero més amunt. Podré o no estar d'acord amb l'actuació de Descarga, però mai hi ha que desitjar el mal a ningú ni sembrar violència ni res per l'estil. Simplement el que vuilga que l'aplaudisca i el que no (com jo), que el xiule i punt i final.
Per últim a Kahn, dir-li, sense cap intenció d'ofendre ni crear polèmica amb tu, que podria dir-se que soc quasi basc, ja que com diuen a Bilbo (Bilbao en euskera), "los de Bilbao podemos nacer donde nos salga de los cojones". Açò, lo de cojones, no es per ofendre, es així la dita textual no t'ofengues ni t'ho prengues com alguna cosa personal. Però que sapigues que el que jo tinga un grup sanguini diferent no em fa sentir-me superior però tampoc inferior, simplement es un cas biològic, per lo tant no fiques a tots els basc al mateix muntó, perquè de gilipolles hi han a Euskadi tant com ací, i no per això dic que tots els valencians es creuen superiors per tal cosa o tal altra. Una salutació
-
Molts de axi ke critica a descarga, NO PORTARA NI 10AÑYS anant al llevant,SI TENIU COLLONS DE SENTIR A TRAVEGA LA REPETICIÒ,VOREU COM DESCARGA DIU ASTA 3VOLTES DE KE NO VOL PARTICIPAR,al final es julio el ki li minjà el cap y ningù se an recorda d'aixo.
-Me te igual lo ke penseu,pero el KI PENSE KE DESCARGA ES UN JUDAS,NO TE NI PU.TA IDEA DE FUTBOL,es en la unica cosa ke no respecte en ningu,ni respectare,DESCARGA=GRAN CAPITAN=DIOS
-
@señera granota:
Molts de axi ke critica a descarga, NO PORTARA NI 10AÑYS anant al llevant,SI TENIU COLLONS DE SENTIR A TRAVEGA LA REPETICIÒ,VOREU COM DESCARGA DIU ASTA 3VOLTES DE KE NO VOL PARTICIPAR,al final es julio el ki li minjà el cap y ningù se an recorda d'aixo.
-Me te igual lo ke penseu,pero el KI PENSE KE DESCARGA ES UN JUDAS,NO TE NI PU.TA IDEA DE FUTBOL,es en la unica cosa ke no respecte en ningu,ni respectare,DESCARGA=GRAN CAPITAN=DIOS=MALETINAZO=VENDIDO
-
esto no deberia ir a ,rumores y fichajes?mas que nada lo digo porque Descarga no es jugador del Levante hace mucho tiempo…..............................
-
Señera granota tranqui home, que ací només diem cadascú el que pensa. Sense acritud i sense faltar al respecte a ningú, crec que podem dir lliurement el que pensem sobre Descarga o sobre el tema que siga.
Volia dir-te que porte anant al Llevant des de la temporada 81-82, que si el cap no em falla és la temporada que baixarem des de la 2ª A fins a la 3ª. La següent temporada, la 82-83 a 3ª divisió, mon germà i jo erem dels 1500 herois que hi anavem al camp. Des de llavors, excepte períodes de temps que he residit fora de València, i em referisc a la província, sempre m'he tret l'abonament.Ja ronde vora els 40 "tacos" així que com podràs comprobar duc més de 10 anys anant-hi al camp. Pel que respecta a si tinc idea o no de futbol, mai m'agradat comparar-me amb ningú ni per a lo bo ni per a lo dolent.
Però ací no es tracta de si les qualitats esportives o humanes de Descarga eren tal o qual. Es tracta simplement de que va aceptar diners per deixar-se guanyar un partit. A mí, em pots creure, em dol tant com a qualssevol dels foreros que defenseu a Descarga, perquè jo també l'he idolatrat. I m'ha decepcionat, i això és el que compta. Descarga ens va decebre als que haviem confiat en ell. Jo mateix la temporada que baixarem de 1ª amb el "inclito" Shuster com entrenador, que vuilga Déu es quede a sa casa i deixe de donar pel sac als que estimem el futbol, vaig escriure una carta a Descarga donant-li anims i expresant-li la meua admiració envers ell i la de molts aficcionats més, en uns moments difícils en els quals Shuster no el donava practicament bola. No he sabut mai si va arribar a les seves mans, si la va llegir o no, tant s'hi val. El cas és que encara que com tu dius, ell al principi es nega, a la fi acepta. HI hagueren jugadors que no aceptaren per molt que els presionaren. Això devia haver fet el "Gran Capitan", per donar eixemple, però va ser al revés. La excusa "es que yo no queria, pero me convencieron al final", els jutges la senten molt a sovint a tots els que detenen a l'aeroport portan coca des de Colombia o de qualsevol altre lloc. Jo no volia però em digueren que no passava res i que podia guanyar molts diners. Doncs bé, si que ha passat, t'han pillat i has tirat per terra tota la teua reputació benguanyada a pols durant anys, però es que hi ha que saber que construir qualsevol cosa, una reputació, un historial, un equip,etc, costa molt però desfero no costa res, i això li va passar a Descarga, en una simple conversa d'una vesprada va tirar per la borda tot el que s'havia llaurat amb el seu suor i la seua entrega.UNA LLÀSTIMA PERÒ ES AIXÍ. I el que no ho vuilga vore així, el respecte però humilment pense que està molt confundit. Salut.
-
Por favor…1er partido en casa LUD - r. union...si se confirma que se va ahí...me encantaría poder despedirme de ese deshonra camisetas...
Kahn, yo prefiero que nos toque al final, por si nos hacen falta los puntos…
-
Señera Granota, más vale que no generalices porque te vas a ganar un motón de "amigos". Esto es un foro libre y cada cual puede tener su opinión sin más.
Yo llevo más de 20 años acudiendo al campo, he visto al levante jugar hasta en tercera y como expuse en su día, el tema de descarga con el bilbao manchó y borró para siempre ,para mí todo lo que hizo anteriormente.
Manchó el nombre del Levante. Yo le silbaré, sin más.